نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰

تصویر جدید Resident Evil Village نمایی متفاوت از شخصیت تاریک کریس ردفیلد را نشان می‌دهد

اپلیکیشن استیم تصویر رسمی جدیدی را از بازی Resident Evil Village منتشر کرده که تصویر متفاوتی از شخصیت کریس ردفیلد را به نمایش می‌گذارد.

اگر اطلاعات جدیدی که از بازی Resident Evil Village فاش شده حقیقت داشته باشند، باید در آوریل ۲۰۲۱ منتظر انتشار جدیدترین نسخه از این مجموعه ترسناک و سبک بقا از استودیوی کپکام باشیم. هشتمین قسمت از خط داستانی اصلی مجموعه رزیدنت اویل یک بار دیگر از زاویه دید اول شخص در گیم‌پلی خود استفاده کرده و داستان آن درباره حضور شخصیت ایتن (Ethan) در یک روستای خطرناک و مرموز است. کریس ردفیلد نیز به‌عنوان یکی دیگر از کاراکترهای حاضر در این قسمت معرفی شده که به نظر نقش شیطانی تری را به خود گرفته است. جدیدترین اطلاعاتی که در این رابطه منتشر شده، شامل یک تصویر هنری رسمی از شخصیت ردفیلد در بازی Resident Evil Village است.

این طرح هنری، ازطریق اپلیکیشن استیم منتشر شده اما به‌دلیل اندازه کوچک این تصویر، Dusk Golem نسخه بزرگنمایی شده آن را در حساب توییتر خود منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به آن نگاهی داشته باشید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این تصویر تفاوت چندانی با عکسی که قبلاً منتشر شده و در بنر اصلی این پست نیز قابل مشاهده است، ندارد. اما اینبار کریس را با یک چشم گرگینه که شبیه به یکی از موجودات حاضر در دنیای بازی Village است، مشاهده می‌کنیم.

تصویر هنری رسمی از کریس ردفیلد در بازی Resident Evil Village

این تصویر می‌تواند بیانگر آلوده شدن کریس به یک ویروس ناشناخته بوده و شاید توضیحی برای اقدامات شرورانه او در این بازی باشد. البته همچنان این احتمال وجود دارد که این تصویر تنها یک طرح هنری خلاقانه بوده و ارتباطی با داستان بازی نداشته باشد. کپکام قبلاً هم چندبار شخصیت کریس را به‌عنوان یکی از نقش‌های منفی داستان نشان داده که نهایتاً اشتباه از آب درآمد. بنابراین ممکن است همه این موارد متفاوت از چیزی باشند که به نظر می‌رسند.

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، اخیراً اطلاعات زیادی از بازی رزیدنت اویل 8 لو رفته که نشان می‌دهند بازی یک دمو جذاب دارد که دو هفته زودتر از پلتفرم‌های دیگر، به‌صورت اختصاصی روی کنسول‌های سونی به انتشار می‌رسد. عجیب‌تر آن که قرار است همزمان با عرضه‌ی RE Village، یک بخش آنلاین رایگان به اسم Dominion هم برای آن منتشر شود که احتمالا گیم‌پلی بتل-رویال را تحویل بازیکنان می‌دهد!

بازی Resident Evil Village برای عرضه در سال ۲۰۲۱ و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی برنامه‌ریزی شده است. انتشار نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی نیز کاملاً محتمل به نظر می‌رسد ولی هیچ یک از این موارد هنوز به تأیید کپکام نرسیده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده