// جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۳

بیش از ۵۰ درصد فروش Cyberpunk 2077 از نسخه‎‌ی دیجیتالی خواهد بود

مدیر ارشد مالی استودیوی سی دی پراجکت رد می‌گوید بیش از ۵۰ درصد فروش سایبرپانک 2077 از سمت نسخه‌های دیجیتالی است.

رسانه‌ها و محتوای دیجیتالی در سال‌های اخیر رشد عظیمی را تجربه کرده‌اند و صنعت ویدیو گیم نیز از این قاعده مستثنی نیست. هروز بیشتر از قبل شاهد هستیم که نسخه‌ی دیجیتالی بازی‌ها عمده‌ی فروش را به خود اختصاص می‌دهند (یا حداقل درصد قابل‌توجه‌ای از آن) و در این بین سهم فروش نسخه‌های فیزیکی کم‌تر و کم‌تر می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که استودیوی CD Projekt Red نیز اتفاق مشابه‌ای را برای بازی Cyberpunk 2077 پیش‌بینی کرده است.

طی جدیدترین جلسه‌ی فصلی سهام‌داران سی‌دی پراجکت رد، پیوتر نیلوبوویچ، مدیر ارشد مالی این شرکت اظهار کرد که آن‌ها «قطعا» انتظار دارند سهم فروش دیجیتالی سایبرپانک 2077 از بازی ویچر 3 بیشتر باشد و بیش از ۵۰ درصد کل فروش بازی را تشکیل دهد. او دراین‌باره توضیح داد:

«باتوجه‌به اینکه میزان پیش‌خرید نسخه‌ی دیجیتالی بازی بسیار قابل‌توجه بوده است، انتظار داریم که نسخه‌ی دیجیتالی بازی بیشتر از نسخه‌ی فیزیکی بفروشد. پس ما با تقسیم نسخه‌های بازی به دیجیتالی و فیزیکی، سهم بیشتری برای دیجیتالی قائل هستیم. درباره‌ی این سؤال که نسخه‌ی دیجیتالی چقدر قرار است بیشتر از نسخه‌ی فیزیکی بفروشد، صادقانه می‌گویم که نمی‌دانیم، ولی قطعا بیشتر از بازی ویچر 3 است. همچنین قطعا بیش از ۵۰ درصد فروش سایبرپانک 2077 از سمت نسخه‌های دیجیتالی است.»

سی‌دی پراجکت رد به‌تازگی به طرفداران اطمینان داده با اینکه ممکن است باگ‌هایی جزئی در نسخه‌ی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان سایبرپانک 2077 به‌چشم بخورند، اما عملکرد آن روی این کنسول‌ها «به‌طرز غافلگیرکننده‌ای خوب» است. همچنین خبر رسیده که جزئیات بسته‌های الحاقی بازی پس از عرضه‌ی آن و در سال ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد بود. همچنین این بازی فعلا ازطریق قابلیت Backwards Compatibility روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 قابل تجربه خواهد شد. علاوه‌براین، درصورت تمایل می‌توانید سیستم مورد نیاز برای تجربه‌ی سایبرپانک 2077 را روی کامپیوتر از این‌جا مشاهده کنید.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.       


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده