نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷

محتواهای دانلودی Cyberpunk 2077 پس از انتشار این بازی معرفی می‌شوند

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اعلام کرد که معرفی DLCها و محتویات اضافی بازی Cyberpunk 2077 به بعد از انتشار این بازی موکول شده است.

سی‌دی پراجکت رد معرفی محتواهای اضافی بازی Cyberpunk 2077 را تا بعد از عرضه بازی در تاریخ ۲۰ آذرماه (۱۰ دسامبر) به تاخیر انداخت. به گزارش وبسایت VGC، آدام کیسینسکی، رییس کمپانی سی‌دی پراجکت رد، در جریان گزارش مالی این شرکت در سه‌ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۰ این خبر را اعلام کرد. کیسینسکی در پاسخ به سوالی درباره زمان معرفی و فروش سیزن پس بازی Cyberpunk 2077 گفت: «در ابتدا قصد داشتیم که این کار را قبل از انتشار بازی انجام دهیم، اما پس از آخرین تاخیر بازی، تصمیم گرفتیم تا زمان انتشار آن صبر کنیم تا بازیکن‌ها ابتدا به بازی دسترسی پیدا کنند و بعدا درباره پروژه‌های آینده حرف بزنیم. بنابراین بعد از انتشار بازی [محتواهای اضافی آن را معرفی می‌کنیم.]»

سی‌دی پراجکت رد قبلا اعلام کرده بود که DLC بازی Cyberpunk 2077 به بزرگی محتواهای دانلودی The Witcher 3 و حتی بزرگتر از آنها خواهد بود. همچنین این استودیو اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 علاوه‌ بر محتواهای اضافی پولی، DLC رایگان هم خواهد داشت. قرار بود برنامه انتشار همه این محتواها و همچنین جزییات آنها تا قبل از عرضه بازی مشخص شود، اما همان‌طور که گفتیم، این موضوع به بعد از انتشار Cyberpunk 2077 موکول شده است.

گیم پلی بازی Cyberpunk 2077

اما کیسینسکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره بخش چندنفره بازی سایبرپانک 2077 نیز توضیحاتی را ارائه کرد. از قبل می‌دانستیم که قسمت چندنفره این بازی، ‌به‌صورت مستقل از بخش داستانی و بعد از سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. حالا کیسینسکی اعلام کرده که در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی، اطلاعات بیشتری در مورد این بخش از بازی ارائه خواهد شد. او توضیح داد: «این یک محصول جداگانه و اختصاصی خواهد بود؛ یک محصول بزرگ. ما طبق برنامه‌ریزی خود، به آن (بخش چندنفره بازی) به‌عنوان یک محصول مستقل نگاه می‌کنیم. البته این بخش کاملا جداگانه نخواهد بود، چون بر اساس دنیای Cyberpunk ساخته می‌شود و ارتباط مفهومی زیادی با بخش تک‌نفره بازی دارد. این صرفا یک محصول مستقل است و تیمی مستقل هم روی آن مشغول به کار هستند. من قبلا هم گفته‌ام که در حال حاضر قصد نداریم درباره پروژه‌های آینده صحبت کنیم؛ پروژه‌هایی که بعد از Cyberpunk منتشر می‌شوند. بنابراین خواهش می‌کنم که تا سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ با ما همراه باشید تا اطلاعات جدیدی در رابطه با برنامه‌های خودمان را با شما به اشتراک بگذاریم. مطمئنم که بخش چندنفره Cyberpunk ساخته خواهد شد.»

اینکه سازندگان بازی Cyberpunk 2077 تصمیم گرفته‌اند همه تمرکز خود را روی انتشار بازی بگذارند و فعلا در مورد محتواهای اضافی آن صحبتی نکنند، استراتژی مناسبی به‌ نظر می‌رسد. مخصوصا حالا که طرفداران این بازی بابت تاخیرهای پی‌درپی آن از دست سی‌دی پراجکت حسابی دلخور هستند. اما به نظر می‌رسد که سایبرپانک 2077 مانند بازی‌های قبلی این استودیو پر از محتواهای سرگرم‌کننده باشد و احتمالا پس از انتشار بازی نیز محتواهای بیشتری برای آن عرضه می‌شوند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذرماه برای پی‌سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و همچنین پلتفرم استیدیا منتشر خواهد شد. Cyberpunk 2077 اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و عرضه آن تاکنون چند بار به تعویق افتاده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده