نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

یکی از سازندگان بازی Cyberpunk 2077 بعد از ۱۷۵ ساعت هنوز آن‌را به پایان نرسانده است

به‌نظر می‌رسد جدیدترین محصول CD Projekt Red یکی از طولانی‌ترین بازی‌های این نسل خواهد بود.

بعد از سال‌ها انتظار، کمتر از سه هفته‌ی دیگر تا انتشار بازی Cyberpunk 2077 فاصله داریم و جدیدترین محصول استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به‌زودی به‌دست علاقمندان آثار نقش‌آفرینی می‌رسد (البته همین الآن هم عده‌ای به نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن دسترسی پیدا کرده‌اند). دراین‌میان به‌نظر می‌رسد این بازی آینده‌نگرانه بسیار طولانی خواهد بود و شاید بتواند مخاطبان خود را ماه‌ها سرگرم کند.

ووکاش بابیل، سرپرست بخش QA سی‌دی پراجکت رد (بخشی که کنترل کیفیت و تست‌های مربوط‌به بازی را برعهده دارد) در توییتی از این گفته که ۱۷۵ ساعت و ۴۳ دقیقه به انجام بازی پرداخته و هنوز هم آن‌را به پایان نرسانده است. این توییت با سؤال یکی از طرفداران مواجه شد که از بابیل پرسید: «آیا این مدت زمان برای ۱۰۰٪ کردن بازی بوده؟» و پاسخ بابیل هم منفی بود.

او در جواب گفته: «نه، این فقط یکی از چندین دفعه‌ای است که بازی را انجام می‌دهم و سعی دارم آن‌را به آرامی روی آخرین درجه سختی پیش ببرم. این‌بار بیشتر روی المان‌های مخفی‌کاری تمرکز کرده‌ام و به‌سراغ جمع‌آوری تک‌تک آیتم‌های بازی و لوت کردن و همین‌طور استفاده از همه‌ی امکانات آن می‌روم و عجله‌ای هم برای تمام کردن بازی ندارم.»

بابیل در ادامه هم به بعضی از سؤالات طرفداران بازی پاسخ داده، از جمله اینکه این ۱۷۵ ساعت روی دو پلتفرم مختلف انجام شده و او ابتدا با ماوس و کیبورد روی پی سی به اجرای بازی پرداخته و سپس از جایی به بعد، با کنترلر روی ایکس باکس وان آن‌را ادامه داده (ازطریق ابزار مخصوصی که در اختیار عوامل سی‌دی پراجکت رد قرار دارد و می‌توانند فایل ذخیره‌ی خود را به‌سادگی از پی سی به کنسول‌ها منتقل کنند). او همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه بازیکن‌ها اولین‌بار سایبرپانک 2077 را روی چه درجه‌ای شروع کنند هم درجات متوسط و سخت را پیشنهاد داده و درجه بسیار سخت را برای دورهای بعدی مناسب می‌داند.

دوست‌داران بازی سایبرپانک 2077 این روزها برای گشت‌وگذار در نایت سیتی (Night City) لحظه‌شماری می‌کنند؛ دنیایی بسیار عظیم که می‌توان از راه‌های مختلف درون آن پیشرفت کرد و به انجام مأموریت‌ها پرداخت و قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و استیدیا منتشر شود. دارندگان پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز می‌توانند بازی را در همان تاریخ ازطریق Backward Compatibility با کیفیتی بالاتر تجربه کنند، ولی نسخه‌های کاملاً نسل بعدی آن با قابلیت‌های گرافیکی بیشتر سال آینده عرضه خواهند شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده