// چهار شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷

نمایش گیم پلی Cyberpunk 2077 روی PS4 Pro و PS5 در تریلر جدید این بازی

به‌تازگی ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده که نحوه‌ی اجرای بازی روی پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن 5 را نشان می‌دهد. 

مدتی پیش بود که سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر بازی Cyberpunk 2077، تریلر این بازی را روی ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس سری ایکس منتشر کرد تا کاربران ایکس باکس نحوه‌ی اجرای بازی موردعلاقه خود را مشاهده کنند. 

این در حالی است که عده‌ای از کاربران خواهان تریلر نسخه پلی استیشن بازی هم بودند. به‌تازگی تیم سازنده ویدیو گیم‌پلی جدیدی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد نحوه‌ی اجرای سایبرپانک 2077 روی پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن 5 هستیم. کاربران با خیال راحت می‌توانند ویدیو منتشر شده را تماشا کنند، زیرا فاقد هرگونه اسپویل داستانی است.

در این ویدیو، شاهد انتخاب مسیر داستانی Nomad Life Path برای کاراکتر V هستیم و بخش‌های مختلفی از ابتدای بازی به‌نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ماه (۱۰ دسامبر) در اختیار کاربران کامپیوتر، گوگل استیدیا، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. البته کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس | ایکس هم قادر به‌تجربه‌ی بازی هستند، اما آپدیت رایگان نسخه‌های نسل بعد، در آینده در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده