// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲

طرفداران باور دارند سرنخی از GTA 6 در تیزر جدید GTA Online پیدا کرد‌ه‌اند

یکی از کاربران توییتر توانسته سرنخی در تیزر معرفی آپدیت The Cayo Perico برای GTA Online کشف کند که می‌تواند اشاره‌ای غیرمستقیم به درحال ساخت بودن GTA 6 داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌نظر می‌رسد که در تیزر معرفی جدیدترین بسته‌ی الحاقی بزرگ Grand Theft Auto Online سرنخی وجود دارد که ممکن است به قسمت بعدی مجموعه‌ی محبوب جی‌تی‌ای، یعنی Grand Theft Auto 6 اشاره داشته باشد. در تیزر کوتاه این بسته‌ی الحاقی بزرگ که یک مکان جدید و مأموریت سرقت Cayo Perico را به GTA Online اضافه می‌کند، فردی متوجه شده که این ویدیو حاوی یک مختصات جغرافیایی است. او این مختصات را در گوگل مپس وارد کرد و مشخص شد که این مکان درواقع یک جاده‌ی خاکی در جنگلی در ایالت ویرجینیای آمریکا است. این تیزر را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

متن توییت این فرد با نام کاربری GTA 6 Only:

«وقتی که این مکان را در گوگل مپس جست‌و‌جو کردم، جایی در آمریکای شمالی را نشان داد که شکل جاده‌ی آن منطقه به‌صورت VI است.»

سرنخ پیداشده از GTA 6 در تیزر آپدیت The Cayo Perico برای GTA Online

سرنخ پیداشده از GTA 6 در تیزر آپدیت The Cayo Perico برای GTA Online

چندوقت پیش وب‌سایت کوتاکو گزارش کرد که شرکت راک‌استار گیمز کار روی بازی بعدی خود را شروع کرده که ظاهرا همان قسمت بعدی مجموعه‌ی GTA است؛ بااین‌حال، خود راکستار گیمز این خبر را تایید نکرده است. همه می‌دانیم که GTA 5 یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ است که تاکنون توانسته ۱۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد. همچنین بخش GTA Online نیز تا به امروز توانسته محبوبیت بالای خود را حفظ کند و همچنین ازطریق خرید‌های درون برنامه‎‌ای متنوع موجود در آن سود خوبی را نصیب شرکت تیک-تو کرده است.

آپدیت The Cayo Perico heist در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) منتشر می‌شود که در آن یک محیط جدید به نقشه‌ی بازی اضافه می‌شود و بازیکنان می‌توانند در آن‌جا در یک سرقت چالشی شرکت کنند. در این آپدیت علاوه‌بر اضافه شدن محیط و مأموریت سرقت (Heist) جدید، تغییراتی نیز در سیستم Heistها صورت گرفته که باعث می‌شود بازیکنان بتوانند آن‌ها را به‌تنهایی یا با حداکثر سه نفر دیگر بازی کنند. همچنین اسلحه‌ها و ماشین‌های جدید همراه فضاهایی اختصاصی برای گپ‌و‌گفت با سایر بازیکنان به‌نام Social Spaces طی این آپدیت به بازی اضافه می‌شوند. علاوه‌بر این‌ها، قرار است بیش از ۱۰۰ آهنگ جدید به ایستگاه‌های رادیویی درون بازی افزوده شوند. شما می‌توانید تریلر معرفی به‌روزرسانی The Cayo Perico را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

قرار است همچنان شاهد انتشار بازی‌ GTA 5 و گسترش بخش GTA Online در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های جدید باشیم. GTA 5 با دریافت بهبودهایی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌ای مستقل از GTA Online نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 5 و سپس برای سایر پلتفرم‌ها منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده