نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

فروش بازی GTA V از مرز ۱۳۰ میلیون نسخه گذشت

پس از گذشت هفت سال از زمان عرضه GTA V، حال طبق گزارش‌های منتشر شده توسط استودیوی Take-Two، فروش کلی این بازی از مرز ۱۳۰ میلیون نسخه نیز عبور کرد.

در صنعت بازی‌های ویدیویی کمتر آثاری را می‌توان پیدا کرد که پس از گذشت سالیان سال از انتشار آن، همچنان مثل روز اول پرقدرت رکوردهای مختلفی را به خود اختصاص دهد. استودیوی راک استار (Rockstar) هفت سال پیش اما با عرضه نسخه پنجم GTA توانست این قانون نانوشته را تغییر دهد.

بازی Grand Theft Auto 5 در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل هفتم روانه بازار شد اما همچنان پس از عرضه کنسول‌های پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان، تیم سازنده با پشتیبانی بسیار دقیق و منظم خود توانست این بازی را تا امروز در صدر فهرست موفق‌ترین‌ها حفظ کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد بازی GTA 5 بازهم رکورد تازه‌ای از خود ثبت کرده است؛ چراکه باتوجه به گزارش مالی منتشر شده توسط استودیوی تیک تو اینتراکتیو این نسخه از بازی تا آخر ماه مارچ توانسته فروش کلی خود را از مرز ۱۳۰ میلیون نسخه عبور دهد.

با وجود اینکه چندی پیش اخباری درخصوص ساخت نسخه بعدی سری GTA به‌ گوش رسید، اما باتوجه به موفقیت‌های Grand Theft Auto 5 و سود هنگفت آن، به‌نظر نمی‌رسد استودیوی Take-Two و همچنین Rockstar عجله‌ای برای انتشار جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی بازی GTA 6 داشته باشند.

اگر شما هم از طرفداران قدیمی این مجموعه و مخصوصا بازی GTA V هستید، لطفا نظرات و لحظات خاطره‌انگیز خود در بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

البته خبر خوشحال کننده برای افرادی که به هر دلیلی فرصت تجربه بازی را پیدا نکرده‌اند این است که چند روز پیش فروشگاه اپیک گیمز این نسخه از بازی را به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده