// دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

پشتیبانی Cyberpunk 2077 از ری تریسینگ برای کارت‌ های گرافیک AMD پس از عرضه بازی

استودیوی CD Projekt Red گفته که پشتیبانی از ویژگی ری ترسینگ برای کارت‌های گرافیک AMD در زمان عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 دردسترس نخواهد بود، اما بعدا به آن‌ها اضافه خواهد شد.

مدتی می‌شود که سازندگان بازی Cyberpunk 2077 تاکید و تبلیغ زیادی بر پشتیبانی از ویژگی Ray-Tracing برای کارت‌های گرافیکی Nvidia می‌کنند. همچنین نه‌تنها چندوقت پیش ویدیویی از گیم‌پلی پی سی این بازی مورد انتظار با روشن بودن ویژگی ری تریسینگ پخش شد، بلکه باتوجه به سخت‌افزار موردنیاز آن برای کامپیوتر مشخص شد کسانی که می‌خواهند سایبرپانک 2077 را با قابلیت ری تریسینگ تجربه کنند، باید مدل خاصی از کارت‌های گرافیک انویدیا را داشته باشند. همین موضوع باعث شد که بسیاری از افراد بخواهند بدانند که شرایط برای کارت‌های AMD چگونه خواهد بود.

طبق توضیحات مارسین مومو، رئیس بخش روابط بین‌الملل استودیوی CD Projekt Red، بازی سایبرپانک 2077 در زمان عرضه از قابلیت ری تریسینگ برای کارت‌های AMD پشتیبانی نمی‌کند، اما این ویژگی بعدا به کارت‌های گرافیک این برند اضافه خواهد شد. او همچنین در پاسخ به سوالی مشابه در توییتر گفت استودیوی CDPR درحال‌حاضر «در حال همکاری با AMD» است و اینکه آن‌ها «هروقت که بتوانند این ویژگی را برای کارت‌های AMD معرفی خواهند کرد.»

اخیرا نیز ویدیویی از گیم‌پلی بازی سایبرپانک 2077 روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان به‌نمایش درآمده بود. همچنین سی‌دی پراجکت رد گفته بود که به‌زودی ویدیویی از گیم‌پلی این بازی روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. همچنین این بازی فعلا با قابلیت Backwards Compatibility در کنسول‌های نسل جدید قابل بازی خواهد بود و نسخه‌ی اختصاصی نسل نهمی آن قرار است در تاریخی از سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده