// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳

نمایش جدید بازی Cyberpunk 2077 گذشته جانی سیلورهند را نشان می‌دهد

استودیو بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد با پخش اپیزود پنجم برنامه‌ی تبلیغاتی نایت‌سیتی وایر به صحبت راجع به برخی از شخصیت‌ها و داستان «سایبرپانک 2077» پرداخت.

کیانو ریوز به صداگذاری و موشن کپچرینگ کامل برای جانی سیلورهند پرداخت. او برای بازی در این نقش، کارهایی را برای طولانی‌مدت انجام داد که هرگز در زندگی حرفه‌ای خود به سراغ انجام آن‌ها نرفته بود

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در نمایش جدید آن به ارائه‌ی اطلاعاتی جالب در رابطه با جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز پرداختند؛ شخصی که در دوران زندگی خود نیمی از شهر را سوزاند تا حرف خود را اثبات کند و سپس نصف دیگر شهر را آتش زد تا فقط خوش بگذراند. او در نگاه عده‌ای یک راک‌استار بود و در نگاه دیگران، یک قاتل و تروریست تمام‌عیار به نظر می‌آمد. اما حقیقت آن است که جانی سیلورهند، سال‌ها قبل از آغاز داستان بازی Cyberpunk 2077 مرد. به همین خاطر برای همه عجیب است که V یعنی شخصیت اصلی «سایبرپانک 2077» هر روز در حال دیدن او یا زندگی کردن بخش‌هایی از زندگی وی است؛ خاطراتی که برخی از آدم‌های شهر آن را به یاد می‌آورند.

کیانو ریوز این کاراکتر را بسیار اغراق‌آمیز می‌داند و می‌گوید همواره باید با تمرکز روی یک احساس خاص، او را اجرا می‌کرد. سیلورهند در حقیقت قصد ایستادن جلوی شرکت‌های بزرگ و کنترل‌کننده‌ی دنیای سایبرپانکی را دارد و حالا این کار را با حضور در ذهن V انجام می‌دهد. ریوز می‌گوید که همه‌ی ما یک جانی سیلورهند درون داریم و بازی اجازه می‌دهد که نسخه‌ی خاص خود از این کاراکتر را زندگی کنیم. به عقیده‌ی او سی‌دی پراجکت صرفا به شما اجازه‌ی رفتن به مسیرهای متفاوت در بازی Cyberpunk 2077 را نمی‌دهد. بلکه کاری می‌کند که گیمر واقعا توانایی خلق نسخه‌ای منحصر‌به‌فرد از کاراکتر V و واکنش نشان دادن به کیانو ریوز را داشته باشد.

سی‌دی پراجکت قصد اسپویل کردن داستان بازی را ندارد. اما می‌گوید که جانی سیلورهند یک کاراکتر جدا از شخصیت اصلی نیست. در حقیقت V و جانی سیلورهند درکنار یکدیگر شخصیت اصلی بازی Cyberpunk 2077 را خلق می‌کنند؛ مثل بخش‌های مختلف بدن انسان. کارگردان کات‌سین‌های بازی می‌گوید که حالا شخصیت جانی سیلورهند همان‌قدر جداناشدنی از کیانو ریوز است که نئو از «ماتریکس» را نمی‌توان از کیانو ریوز جدا کرد.

مبارزه با سلاح گرم در بازی Cyberpunk 2077 و فضای سایبرپانکی شهر نایت سیتی

تریلر گیم‌پلی جدید Cyberpunk 2077 | نگاهی به تکنولوژی انیمیشن‌های صورت و حرکت لب شخصیت‌های بازی

اکنون ۶ قطعه‌ی جدید از آلبوم موسیقی متن اورجینال بازی در اینترنت پخش شده‌اند که گیمرها می‌توانند به شکل رایگان آن‌ها را بشنوند

کارگردان صوتی بازی می‌گوید که صدا در این بازی به اندازه‌ی تصویر مهم است و اعضای استودیو زمان زیادی را صرف آن کردند که بفهمند دقیقا چه جنسی از موسیقی به درد بخش‌های مختلف این جهان سایبرپانکی می‌خورد. به همین خاطر گوش دادن به رادیوهای مختلف بازی شما را با انواع‌واقسام آهنگ‌های شنیدنی روبه‌رو می‌کند؛ برخی از آهنگ‌ها به قدری سنگین هستند که گوش دادن به آن‌ها سخت به‌نظر می‌رسد و برخی از آن‌ها بسیار احساسی و آرام هستند.

استودیو برای خلق آلبوم موسیقی متن بازی هم از اعضای داخلی خود استفاده کرد و هم سراغ همکاری با افراد شناخته‌شده‌ای چون Grimes رفت. البته کانال‌های رادیویی بازی فقط به پخش آهنگ نمی‌پردازند و مجری‌های متفاوتی دارند که هرکدام با مدل صحبت کردن خود، شخصیتی خاص در ذهن بازیکن پیدا می‌کنند. سازندگان می‌گویند که تقریبا همه‌ی مراحل اصلی بازی یک آهنگ مخصوص به خود خواهند داشت و مناطق مختلف نقشه هم از آهنگ‌هایی مخصوص به خود بهره می‌برند. این‌گونه آهنگ‌هایی مختلف همواره به فضاسازی بازی کمک می‌کنند. استریمرها هم باید بدانند که توانایی خاموش کردن آهنگ‌های لایسنس‌شده را دارند تا موقع پخش بازی برای مخاطبان خود با مشکل کپی‌رایت مواجه نشوند.

«سایبرپانک 2077» از ۱۰ دوبله پشتیبانی می‌کند و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته باعث شده است که لب‌خوانی‌های کاراکترهای مختلف و انیمیشن‌های صورت آن‌ها با هر صداگذاری انتخاب‌شده توسط گیمر جور دربیاید. این مسئله‌ای است که در بسیاری از بازی‌های بزرگ اخیر مشکل‌ساز شده بود و اگر بازی Cyberpunk 2077 بدون هیچ کمبودی آن را حل کرده باشد، قطعا دستاوردی درخشان داشته است.

فراموش نکنید که با خرید هر نسخه‌ای از بازی، به یک کمیک دیجیتالی، آلبوم موسیقی متن کامل بازی و آرت‌بوک دیجیتالی «سایبرپانک 2077» دسترسی پیدا خواهید کرد. راستی اگر از گیمرهای بازی‌های دیگر شرکت سی‌دی پراجکت هستید، می‌توانید آیتم‌های تزئینی بیشتری در «سایبرپانک 2077» داشته باشید؛ مثل ژاکتی که گیمرهای بازی «ویچر ۳: وایلد هانت» آن را دریافت می‌کنند. همچنین خرید «سایبرپانک 2077» سبب می‌شود که مثلا در بازی Gwent استودیو سی‌دی پراجکت رد، آیتم‌های مرتبط با Cyberpunk 2077 را دریافت کنید.

جانی سیلورهند در حال مکالمه با V در Cyberpunk 2077

تریلر معرفی جانی سیلورهند | پشت صحنه ساخت بازی با کیانو ریوز | نگاهی به آلبوم موسیقی متن بازی

تعداد محدودی از برترین رسانه‌های جهان بازی‌های ویدیویی چند ساعت بیشتر از «سایبرپانک 2077» را تجربه کرده‌اند و اکنون به انتشار تازه‌ترین پیش‌نمایش‌های خود می‌پردازند. جانی سیلورهند در ذهن شما (V) حضور دارد. شما تراشه‌ای را دزدیده‌اید که جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز آن را ترک نمی‌کند. سی‌دی پراجکت آخرین ویدیو تبلیغاتی مفصل بازی خود را با یک قول به پایان رساند: «نسل جدید بازی‌های جهان-باز، انتظار شما را می‌کشد».

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) عرضه می‌شود. حالا تنها سه هفته تا انتشار بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، گوگل Stadia و کامپیوترهای شخصی زمان باقی مانده است. البته فعلا کنسول‌های نسل ۹ هم فقط با قدرت بیشتر به اجرای نسخه‌های نسل ۸ می‌پردازند و آپدیت نسل ۹ «سایبرپانک 2077» در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ به‌دست طرفداران می‌رسد.


منبع YouTube/CPGame
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده