نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۴

بازی Cyberpunk 2077 در دو دیسک بلوری منتشر می‌شود

دقایقی پیش کاربری در ردیت تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد نسخه پلی استیشن 4 بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در دو دیسک بلوری روانه بازار می‌شود.

جدیدترین ساخته استودیوی سی دی پراجکت رد اگرچه بارها زمان عرضه آن بنا به دلایلی به‌تعویق افتاده است، اما همچنان تب‌وتاب مردم برای تجربه آن بسیار بالا است. باوجود اینکه تیم سازنده در آخرین بیانیه خود اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 بدون هیچ تأخیر دیگری در تاریخ ۲۰ آذر (۱۰ دسامبر) روانه بازار می‌شود، اما طرفداران همچنان به‌تعویق افتادن زمان انتشار بازی در لحظه آخر را محتمل می‌دانند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش تصاویر و خبری منتشر شد که به‌نظر می‌رسد حاکی از آن است که این‌بار دیگر باید منتظر عرضه و تجربه این بازی مورد انتظار در تاریخ اعلام شده باشیم. به‌تازگی یکی از کاربران ردیت با نام کاربری Mikeymorphin که به‌نظر می‌رسد در روند ساخت بازی نیز همکاری دارد، با انتشار تصاویری از کاور آن، تاریخ اعلام شده از طرف تیم سازنده را تایید کرد.

دو تصویر در دسترس متعلق به نسخه پلی استیشن 4 بازی است. نکته جالب و قابل‌توجه در این خصوص این است که به‌نظر می‌رسد نسخه فیزیکی بازی سایبرپانک 2077 شامل دو دیسک بلوری خواهد بود. 

بخش جلوی کاور بازی Cyberpunk 2077 و اشاره به دو دیسک بودن آن

در قسمت پشتی کاور بازی نیز همانند همیشه اطلاعاتی از قبیل حداقل فضای لازم نیز مشخص شده که در مورد این بازی تیم سازنده ۷۰ گیگابایت را فضای لازم اعلام کرده است. درصورتیکه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که پنج‌شنبه پیش‌رو قسمت جدیدی از برنامه Night City Wire پخش می‌شود که تمرکز اصلی آن ارایه اطلاعاتی درخصوص شخصیت‌های بازی است.

بخش پشتی کاور بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 قرار است برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که منتظر انتشار بازی سایبرپانک و تجربه آن هستند، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص جدیدترین ساخته این استودیوی لهستانی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده