نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

هفته آینده منتظر اطلاعات بیشتری از بازی Cyberpunk 2077 باشید

هفته آینده، قسمت دیگری از برنامه استریم Night City Wire پخش می‌شود و در آن شاهد اطلاعات بیشتری از بازی Cyberpunk 2077 خواهیم بود.

هر چه به زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 نزدیک‌تر می‌شویم، استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) با ارائه جزییات بیشتر از این بازی، تلاش می‌کند تا اشتیاق بازیکن‌ها برای تجربه این نقش‌آفرینی اول‌شخص را به اوج برساند. طبق روالی که وجود دارد، هر چند وقت یکبار، سی‌دی پراجکت رد یک برنامه استریم زنده به نام Night City Wire را ترتیب می‌دهد و از این طریق، اقدام به ارائه اطلاعات جدیدی درباره گیم‌پلی، داستان و سایر بخش‌های بازی‌اش می‌‌کند. تاکتون دو قسمت از این استریم زنده پخش شده‌اند و حالا خبر خوب آن است که هفته آینده، شاهد پخش سومین قسمت خواهیم بود.

استودیوی سی‌پی پراجکت رد از طریق شبکه‌های اجتماعی به مخاطبان خود اعلام کرد که هفته آینده، در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۸ سپتامبر) سومین استریم زنده Night City Wire را برگزار می‌کند. این برنامه در ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران پخش می‌شود و طبق چیزی که سازنده‌ها گفته‌اند، بیشتر روی شهر «نایت سیتی»، گنگ‌های خیابانی آن و همچنین موسیقی بازی Cyberpunk 2077 تمرکز خواهد داشت. سی‌دی پراجکت در توییتر اعلام کرد: «روز جمعه، ۲۸ شهریور در ساعت ۲۰:۳۰ به ما در کانال توییچ ملحق شوید تا سومین قسمت برنامه Night City Wire را تماشا کنیم. قرار است سفری به گوشه‌ و کنار نایت سیتی داشته باشیم، با گنگ‌های خیابانی آن آشنا شویم و نگاهی به مراحل ساخت موسیقی متن Cyberpunk 2077 بیندازیم.»

عبارت Where

حتما اپیزود سوم برنامه Night City Wire نیز مانند دو قسمت قبلی پربیننده خواهد بود و تمام علاقه‌مندان به بازی Cyberpunk 2077 آن را تماشا خواهند کرد. دو برنامه قبلی روی نمایش گیم‌پلی بازی تمرکز داشتند و در کنار آن، از پروژه‌های جذابی هم رونمایی کردند. برای نمونه می‌توان به معرفی سریال انیمه‌ای Cyberpunk 2077 اشاره کرد که در دنیای بازی جریان خواهد داشت. احتمال دارد در اپیزود سوم هم شاهد چنین رونمایی‌های غافلگیرکننده‌ای باشیم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان‌ ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس (و سری اس) هم عرضه خواهد شد. بازیکن‌ها با خرید نسخه‌های نسل هشتمی این بازی می‌توانند به نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به همراه آپدیت‌های گرافیکی بازی به‌صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند.

اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که اخیرا استودیوی سی‌پی پراجکت رد اعلام کرد بازی Cyberpunk 2077 دیگر با تاخیر مواجه نمی‌شود. همچنین اعلام شد که بخش تک‌نفره این بازی عاری از خرید‌های درون برنامه‌ای است و بخش چندنفره نیز پیشنهادات خرید منصفانه‌ای را ارائه می‌کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده