نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۰

نسخه پلی استیشن 4 بازی Cyberpunk 2077 آپدیت رایگان پلی استیشن 5 را دریافت می‌کند

میشال نواکوفسکی، سازنده بازی Cyberpunk 2077، اعلام کرد افرادی که نسخه پلی ‌استیشن 4 این بازی را دراختیار داشته باشند، با انجام به‌روز رسانی رایگان می‌توانند آن را روی پلی ‌استیشن 5 نیز تجربه کنند.

استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) که ساخت بازی بزرگی چون The Witcher 3 را در کارنامه خود دارد، مدتی است در حال تولید یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل هشتم است. بازی نقش‌ آفرینی Cyberpunk 2077 با دنیای وسیع و جذاب خود و باتوجه به‌ تریلرهای تحسین برانگیزی که در مراسم‌های مختلف به نمایش گذاشته، نوید یک اثر موفق و جذابی را می‌دهد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید درحالی‌که در ابتدا قرار بود بازی Cyberpunk 2077 در شهریورماه پیش‌رو برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و کامپیوتر روانه بازار شود، اما شب گذشته در خبری ناامیدکننده مشخص شد که علاقه‌مندان برای تجربه بازی تا تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) باید منتظر بمانند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، میشال نواکوفسکی، سازنده بازی Cyberpunk 2077، اعلام کرد افرادی که نسخه نسل هشتمی بازی را تهیه کرده باشند، به‌راحتی و به‌صورت رایگان با انجام یک به‌روزرسانی می‌توانند روی کنسول پلی ‌استیشن 5 نیز آن را تجربه کنند. نواکوفسکی در این رابطه توضیح داد:

 قطعا این آخرین به‌روزرسانی بازی نخواهد بود. ما برنامه‌‌هایی برای انتشار به‌روزرسانی بیشتری برای نسل بعد داریم. هدف ما این است که به تمام افرادی که نسخه پلی استیشن 4 و ایکس اکس وان بازی را خریداری می‌کنند، بدون دریافت هزینه این امکان را بدهیم. علاقه‌مندان می‌توانند در زمان رسمی عرضه بازی، سایبرپانک 2077 را با تجربه‌ای بهتر روی کنسول‌های نسل نهم نیز اجرا کنند.

Cyberpunk 2077

نواکوفسکی در پاسخ به پرسشی درخصوص زمان انتشار نسخه نسل آینده بازی، متاسفانه از گفتن تاریخ دقیق خودداری و تنها به سال ۲۰۲۱ میلادی اشاره کرد.

این درحالی است که چندی پیش خبری مبنی‌بر اینکه تیم سازنده قرار است اتفاقی مشابه را با استفاده از ویژگی Smart Delivery مایکروسافت برای کاربران ایکس ‌باکس سری ایکس نیز رقم بزند، اعلام شد.

به‌نظر شما نسخه پلی‌استیشن 5 بازی سایبرپانک 2077 در مقایسه با نسخه به‌روز شده PS4 آن چه بهبودهایی خواهد داشت؟ آیا واقعا تیم سازنده وقت زیادی برای اعمال تغییرات بزرگ در نسخه نسل آینده بازی می‌گذارد؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده