نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

انیمه Cyberpunk: Edgerunners با محوریت بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد

در جریان رویداد Night City Wire، علاوه بر نمایش تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077، یک انیمه بر اساس این اثر هم معرفی شد. 

رویداد Night City Wire استودیو سی‌دی پراجکت رد دقایقی پیش پخش شد و در جریان آن، شاهد انتشار یک تریلر جدید از بازی Cyberpunk 2077 به نام The Gig بودیم که مواردی مثل صحنه‌های اکشن بازی، شخصیت‌های مختلف آن و حتی اطلاعاتی داستانی را نشان داد. با این حال این تنها خبر منتشر‌شده در این رویداد نبود و در بخشی دیگر، یک انیمه با محوریت این بازی به اسم Cyberpunk: Edgerunners هم معرفی شد. 

انیمه Cyberpunk: Edgerunners توسط استودیو تریگر ساخته می‌شود و سی‌دی پراجکت رد هم تهیه‌کننده آن است. این انیمه در سال ۲۰۲۲ و از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد و داستانش را در جریان ۱۰ اپیزود روایت می‌کند. طبق اعلام رسمی سازندگان، داستان Cyberpunk: Edgerunners در مورد پسری است که در خیابان بزرگ شده و برای زنده ماندن در دنیای سایبرپانکی شهر نایت سیتی تلاش می‌کند. وی برای رسیدن به این هدف تصمیم می‌گیرد به یک اج‌رانر تبدیل شود که نوعی مزدور یاغی است و با اسم سایبرپانک هم شناخته می‌شود. 

آدام بادوسکی، کارگردان بازی Cyberpunk 2077، پس از معرفی شدن این انیمه اعلام کرد که مدیوم انیمه اجازه می‌دهد تا سازندگان خلاقیت خودشان در روایت داستانی جذاب را به بهترین شکل ممکن نمایش دهند و از این حیث انیمه Cyberpunk: Edgerunners اثر بسیار مهمی خواهد بود. همچنین به گفته وی، با معرفی این انیمه سازندگان سایبرپانک ۲۰۷۷ در مدیوم‌های مختلفی محتویاتی با محوریت این بازی تدارک دیده‌اند. 

ماساهیکو اوتسوکا، مدیرعامل استودیو تریگر هم اعلام کرد که هرچند خلق انیمه‌ای با محوریت دنیای سایبرپانک ۲۰۷۷ چالش سختی است، ولی آن‌ها با شوق زیادی این چالش را قبول کرده‌اند و سعی خواهند کرد تا هم طرفداران بازی و هم علاقه‌مندان به مدیوم انیمه از این اثر راضی باشند. وی همچنین از همکاری با سی‌دی پراجکت رد در این پروژه ابراز رضایت کرد. 

نظر شما در مورد معرفی شدن این انیمه چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده