// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

آپدیت ارتقای گرافیکی Cyberpunk 2077 به صورت رایگان برای PlayStation 5 و Xbox Series X عرضه می‌شود

 در زمان عرضه کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس، آپدیت ارتقای گرافیکی این بازی در اختیار خریداران نسخه نسل نهمی Cyberpunk 2077 قرار می‌گیرد.

در گذشته اعلام شده بود که کاربران با خرید بازی Cyberpunk 2077 روی ایکس‌باکس وان، می‌توانند نسخه ایکس باکس سری ایکس را به رایگان کسب کنند. بااین‌حال در جریان لایو استریم امشب با نام Night City Wire، اعلام شد که کاربران پلی‌استیشن 4 هم قادر به دریافت نسخه پلی ‌استیشن 5 بازی سایبرپانک 2077 خواهند بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در لایو استریم Night City Wire توضیحاتی حول نسخه نسل نهمی Cyberpunk 2077 اعلام شد. سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده بازی سابرپانک 2077، دراین‌باره می‌گوید:

در اوایل سال اعلام کردیم که اگر کاربران بازی Cyberpunk 2077 را روی ایکس‌‌باکس وان خریداری کنند، نسخه ایکس‌باکس سری ایکس را در زمان عرضه کنسول به رایگان دریافت خواهند کرد. حال اعلام می‌کنیم که اگر بازی سایبرپانک 2077 را روی پلی‌استیشن 4 هم خریداری کنید، نسخه نسل نهمی آن را به رایگان و در زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 دریافت خواهید کرد. همچنین این تمامی ماجرا نیست و آپدیت ارتقای گرافیکی آن‌ها هم به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در آینده اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر خواهیم کرد.

در گذشته استودیو سی‌دی پراجکت رد در نشست خود با سرمایه‌گذاران در مورد کنسول‌های نسل بعد صحبت کرده بود که کاربران می‌توانند با یک ارتقای گرافیکی، نسخه نسل نهمی سایبرپانک 2077 را کسب کنند. همچنین در جریان تأخیر بازی، اعلام شد که تیم سازنده برای بهینه‌سازی و پولیش بیشتر بازی، نیاز به زمان بیشتری دارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) برای پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده