نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

شایعه: جزئیات قابل توجهی از محتوای بازی Resident Evil 8 فاش شد

وبسایت Biohazard Cast در گزارش جدید خود جزئیات زیادی از محتوای Resident Evil 8 را فاش کرده که از ماهیت آنتاگونیست داستان بازی تا سایر دشمنان، موقعیت‌های مکانی و برخی از مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی را شامل می‌شوند.

طی دو ماه گذشته، شاهد انتشار اطلاعات متعددی از محتوای بازی Resident Evil 8 بوده‌ایم. از ماهیت دشمنان بازی گرفته تا فرضیه‌هایی که در خصوص داستان و جایی که وقایع بازی در آن اتفاق خواهند افتاد از جمله‌ی مواردی بودند که از طریق گزارش‌ها و اطلاعات فاش شده از روند توسعه بازی در اختیار طرفداران قرار گرفته‌اند. اما حالا و به لطف گزارشی که توسط وبسایت Biohazard Cast ارائه شده، اطلاعات ما از جدیدترین قسمت از مجموعه اسطوره‌ای کپکام حتی بیش از این گسترش پیدا خواهد کرد.

توجه داشته باشید که ممکن است این اطلاعات فاش شده، بخش‌هایی از محتوای بازی را اسپویل کند. لذا اگر قصد دارید از هرگونه لو رفتنِ جزئیات داستان Resident Evil 8 اجتناب کنید، بهتر است از مطالعه ادامه این خبر خودداری کنید. هرچند این اطلاعات هنوز توسط منابع رسمی تأیید نشده و فعلاً در حکم شایعه خواهند بود.

Resident Evil 8

پیش از این ادعا شده بود که نظریه‌ها و اعتقادات به نیروهای فرابشری، نقش قابل توجهی را در جریان داستان بازی Resident Evil 8 ایفا خواهد کرد و حالا جزئیات بیشتری در این راستا منتشر شده که بار دیگر به تأیید این ادعا می‌پردازد. ظاهراً یک ویروس جدید منجر به ایجاد یک سری ناهنجاری‌ها و هیولاهای جدید در دنیای بازی شده و در این میان، فرقه‌ای به وجود آمده که این موجودات را می‌پرستند. ضمن این که قبلاً نشانه‌های متعددی از احتمال وجود عناصر ماوراء طبیعی در گیم‌پلی بازی به گوش می‌رسید، اما اطلاعات جدیدی که از محتوای بازی فاش شده، نشان می‌دهد که احتمالاً یکی از پیامدهای انتشار این ویروس، ایجاد نوعی توهم در دید شخصیت اصلی بازی است.

البته ظاهراً همه‌ی دشمنان بازی جدید و ناآشنا نخواهند بود؛ سگ‌ها، گرگ‌ها و زامبی‌ها مواردی هستند که همچنان در جریان بازی دخیل بوده و در این بین یک سری موجودات دیگر نیز حضور دارند که ظاهر آن‌ها شبیه به هیولای Licker در Resident Evil 2 است. برخی از زامبی‌های این بازی مجهز به نوعی لباس محافظ هستند و حتی از سلاح‌هایی مانند چاقو، شمشیر یا نوعی گرز نیز استفاده می‌کنند. این موارد با اطلاعاتی که قبلاً از Resident Evil 8 لو رفته بود نیز همخوانی دارند. ظاهراً این موجودات در لوکیشن‌های خاصی از محیط بازی حضور پررنگ‌تری داشته و در این بین به قلعه‌ای که قبلاً هم فاش شده بود، اشاره می‌شود.

Resident Evil 8

علاوه‌براین، از میان مکان‌های خارجی دیگری که در محیط بازی طراحی شده، به جنگل و غار اشاره شده است. بسیاری از این مکان‌ها بسیار تاریک و کم‌نور بوده و شما برای عبور از آن باید از چراغ قوه کوچک خود استفاده کنید. ظاهراً این موضوع یکی از ویژگی‌های اساسی مکانیزم بازی را تشکیل می‌دهد. باتری چراغ قوه شما به صورت مکرر خالی شده و به مرور زمان شارژ می‌شود.

در این گزارش، در خصوص جزئیات داستان بازی نیز به اطلاعات جدیدی اشاره شده است. در این بازی، با یک کاراکتر قابل بازی جدید به نام امیلی (Emily) آشنا خواهیم شد که یک دختر حدوداً بیست و چند ساله است. ایثن (Ethan) او را در داخل منطقه روستایی ملاقات می‌کند که لوکیشن ابتدای جریان بازی خواهد بود. امیلی در جریان بازی از طرق مختلفی به ایثن کمک رسانی کرده و در این میان، به دنبال پدر خود نیز می‌گردد.

در میان اطلاعات فاش شده، جزئیاتی از مشخصات آنتاگونیست داستان نیز به چشم می‌خورد. براین اساس، احتمالاً الکس وسکر (Alex Wesker) مجدداً به بازی بازگشته و نقش دشمن ثانویه داستان بازی را ایفا می‌کند. مشخصات شخصیت شرور اصلی بازی نیز هنوز به صورت مجهول باقی مانده اما ظاهراً نام او Alan R بوده و در داخل قلعه زندگی می‌کند. براین اساس، آلان آر، یکی از اعضای رده بالای تشکل The Connections خواهد بود.

Resident Evil 8

همانطور که در خصوص تمامی اطلاعات فاش شده از همه بازی‌ها گفته می‌شود، باید فعلاً کلیه این جزئیات را به عنوان شایعه در نظر گرفت. لذا برای اطمینان از صحت این اطلاعات، باید منتظر تأیید رسمی کپکام بمانیم. براساس اخبار منتشر شده، به زودی یک اطلاع‌رسانی در خصوص Resident Evil 8 انجام خواهد شد؛ بنابراین احتمالاً زمان زیادی تا تعیین تکلیف این اطلاعات باقی نمانده است.

براساس شایعات، Resident Evil 8 اوایل سال ۲۰۲۱ به عنوان یک بازی بین نسلی (Cross-Gen) منتشر خواهد شد. براین اساس، بازی جدید کپکام روی پلی استیشن 4 و 5 از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده