نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Resident Evil 8 احتمالا از پلی‌ استیشن VR پشتیبانی خواهد کرد

Resident Evil 8 که اواخر شایعه ساخت آن به‌گوش می رسد، احتمالا مانند نسخه‌ی قبلی خود از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR پشتیبانی خواهد کرد.

این روزها بازار اخبار و شایعات پیرامون نسخه‌های متفاوت سری بازی Resident Evil بسیار داغ شده است. برخی از آن‌ها مربوط به بازی Resident Evil 8 می‌شوند که بنابر شایعات متعدد، قرار است تا در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی بازی میان نسلی منتشر شود و انتظار می‌رود که به زودی معرفی شود.

طبق آخرین اخبار بازی و به‌دنبال شایعاتی که پیرامون عرضه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 4 در سال ۲۰۲۲ منتشر شده‌اند، سایت Gematsu اعلام کرده است که بازی Resident Evil 8 به احتمال خیلی زیاد مانند نسخه‌ی قبلی خود، از هدست واقعیت مجازی PSVR پشتیبانی کند. بنابر این گزارش، این بازی نیز اول شخص خواهد بود که این موضوع کاملا آن را مناسب هدست‌های واقعیت مجازی می‌کند و از آن‌جایی که تایید شده است که کنسول نسل بعدی شرکت سونی یعنی پلی استیشن 5 از پلی استیشن VR پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین بازی روی هر دو نسل می‌تواند با استفاده هدست PSVR تجربه شود. 

البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که هنوز این موضوع توسط شرکت کپکام تایید یا تکذیب نشده است و فعلا نمی‌توان با قاطعیت از آن سخن گفت و با اینکه شایعات متعدد مربوط به نسخه‌های مختلف Resident Evil به قدری زیاد هستند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت، اما بهتر است که تا رونمایی رسمی کپکام از پروژه‌های آتی خود صبر کرد و دید که این شایعات تا چه حد درست از آب در خواهند آمد. 

همچنین در دیگر شایعه‌ای که در مورد این نسخه‌ی بعدی سری بازی‌های Resident Evil منتشر شده، اعلام شده است که نام این نسخه به احتمال زیاد Resident Evil Village باشد و قرار است تا دو شخصیت کریس ردفیلد و ایثن نقش‌های مهمی را در بازی ایفا کنند و در کنار آن، بازی در فضایی اروپایی جریان خواهد داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.

نظر شما در مورد پشتیبانی بازی Resident Evil 8 از هدست واقعیت مجازی PSVR چیست؟ آیا نسخه‌ی قبلی را بوسیله‌ی این هدست تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده