نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی Resident Evil 8 فاش شد

براساس شایعات جدیدی که منتشر شده، بازی جدید Resident Evil حداکثر تا ۲ سال دیگر عرضه خواهد شد. همچنین برخی از اطلاعاتی که قبلاً درباره این‌ بازی فاش شده بود، تکذیب می‌شود.

بازی Resident Evil 8 در طول دو هفته‌ی اخیر در کانون برخی از اطلاعات فاش‌شده قرار داشته است. یکی از این‌موارد، جزئیات جالبی از گیم‌پلی این‌بازی مانند اول شخص بودن، حضور مجدد شخصیت Ethan Winters، جادوگری که به عنوان یکی از دشمنان اصلی بازی شما را تعقیب می‌کند و همچنین دشمنان جدید و گرگینه‌مانند این‌بازی را مشخص می‌کرد. اما بلافاصله بعد از این‌خبر، اطلاعات جدیدی توسط یکی از فاش‌کنندگان فعال اخبار بازی Resident Evil به‌نام AestheticGamer منتشر شد که به ادعای او، تصاویری که به یکی از نسخه‌های کنار گذاشته شده‌ی بازی تعلق داشتند، نشان می‌دهد که فرایند ساخت این بازی چیزی در حدود شش الی هفت ماه پیش ریبوت شده است.

حالا اخبار و شنیده‌های دیگری در رابطه با Resident Evil 8 به گوش می‌رسد که براساس آن، ویدیوی جدیدی در کانال یوتیوب GAMEZ.de منتشر شده و یکی از کاربران فعال در زمینه‌ی کشف و انتشار اطلاعات بازی‌ها با نام کاربری ChaoticClaire در آن اعلام می‌کند که خبر ریبوت شدن فرایند توسعه بازی Resident Evil 8 صحت نداشته است. وی در ادامه‌ی اظهارات خود، زمان احتمالی انتشار این‌بازی را یک و نیم تا دو سال دیگر اعلام می‌کند.

Resident Evil 8

این ویدیو اطلاعات بیشتری از بازی Resident Evil 8 در خود جا داده که براساس آن، به‌نظر می‌رسد که بازی جدید Resident Evil این‌بار جوی به مراتب وهم‌آمیز و سیاه‌تر از قبل خواهد داشت. ظاهراً داستان این‌بازی در اروپای شرقی اتفاق می‌افتد و مرکز وقایع آن در یک منطقه‌ی روستایی کوچک قرار دارد. بنا به گفته‌ی برخی منابع، یک قلعه نیز در دنیای این‌بازی قرار دارد که البته کوچکتر از موردی است که در Resident Evil 4 شاهد آن بودیم و دشمنان حاضر در آن، با مضامین قرون وسطایی طراحی شده‌اند. مثلاً زامبی‌هایی که لباس شوالیه‌ها را به تن داشته و شمشیر و سپر در دست دارند. (که البته این مورد نیز تا حد زیادی به بازی Resident Evil 4 شباهت دارد)

موجودات گرگینه‌مانندی که بالاتر هم به آن‌ها اشاره شد مجدداً به این‌بازی بازگردانده شده‌اند که به همراه یک یا دو جادوگری که ایتان را در دنیای این‌بازی تعقیب می‌کنند، دشمنان همیشگی شما را تشکیل می‌دهند. ضمن این‌که برخی منابع بازگشت کاراکتر کریس ردفیلد را نیز تأیید کرده‌ و درباره تشریح جزئیات آن نیز تنها به «اعمال یک سری تغییرات» بسنده کرده‌اند. درنهایت شایعات دیگری درباره بازی جدید Resident Evil منتشر شده که برخی از طرفداران این‌مجموعه را نگران کرده است. براین اساس، این‌بازی بیشتر به جنبه‌ی اکشن این مجموعه، مشابه آنچه که در بسته الحاقی Not A Hero در بازی Resident Evil 7 دیدیم خواهد پرداخت.

بنابر اطلاعات دیگری که در این‌خصوص منتشر شده، برخلاف شایعاتی که قبلاً توسط AestheticGamer منتشر شده بود، تغییر کارگردان این‌ بازی در حین انجام فرایند توسعه‌ی آن صحت ندارد. ظاهراً کارگردان این‌بازی برای مدتی با کپکام همکاری داشته و قبلاً به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی یک بازی، در پشت صحنه فعالیت داشته است.

درباره این شایعات و سایر اطلاعاتی که قبلاً درباره این‌بازی منتشر شده است، یک نکته را به‌صورت کلی در نظر داشته باشید؛ نمی‌توان به‌صورت قطعی درباره هیچ‌یک از این‌موارد اظهار نظر کرده یا به تأیید و تکذیب آن‌ها پرداخت. چراکه امکان کسب اطمینان از منابع اعلام شده وجود ندارد و ازطرفی برخی از این اخبار مستقیماً یکدیگر را نقض می‌کنند. لذا به‌محض انتشار هرگونه اخبار جدید، جزئیات آن به اطلاع شما کاربران زومجی خواهد رسید.

 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده