// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

استودیو جدید ریسپاون در ونکوور کانادا راه‌ اندازی شد

شرکت ریسپاون اینترتینمنت استودیویی جدید در ونکوور کانادا راه‌‌اندازی کرده است که تمرکز اصلی آن روی بازی Apex Legends است.

پس از موفقیت‌هایی که بازی Star Wars: Jedi Fallen Order به‌دست آورد و شرکت Respawn Entertainment شعبه لس آنجلس استودیو دایس را مسئول کار کردن روی یک بازی شوتر کرد، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که این شرکت استودیوی جدیدی را در شهر ونکوور کانادا تأسیس کرده است که وظیفه آن کار کردن روی بازی Apex Legends است.

در نظر داشته باشید که شعبه ونکوور الکترونیک آرتز نیز در همین شهر فعالیت می‌کند و این مسئله به نفع استودیوی تازه تأسیس ریسپاون (در این شهر) است؛ چراکه باعث کمک‌های متقابل این دو استودیو به یکدیگر خواهد شد. اگرچه در حال حاضر افراد این استودیوی تازه تأسیس به‌دلیل شیوع کرونا در خانه و به‌صورت دورکاری فعالیت می‌کنند، اما تأسیس این ‌چنین استودیویی که تنها قرار است روی بازی Apex Legends کار کند، نشان از توجه عمیق و طولانی‌مدت الکترونیک آرتز به این بازی بتل رویال دارد.

در راستای اخبار مرتبط با بازی Apex Legends، پیش‌تر در زومجی تریلر معرفی و گیم‌پلی شخصیت جدید Loba را تماشا کردید که در حال حاضر به‌واسطه آغاز فصل پنجم، وارد بازی شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده