// جمعه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

شخصیت Loba در بازی Apex Legends با انتشار تریلری معرفی شد

الکترونیک آرتز شخصیت جدید بازی Apex Legends را که Loba نام دارد با انتشار تریلری معرفی کرد.

مدتی است که ریسپاون اینترتینمنت مشغول آماده‌سازی فصل پنجم بازی Apex Legends است و در این بین هر از گاهی نشانه‌هایی از یک شخصیت جدید هم بروز می‌دهد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، این شخصیت با انتشار یک تریلر از سوی این استودیو و شرکت Electronic Arts رونمایی شده است. این شخصیت جدید که Loba نام دارد، در مجموعه تریلرهایی که Stories from the Outlands نام دارند و پیش‌تر شخصیت‌های Crypto و Wattson و برخی دیگر در آن‌ معرفی شده بودند، رونمایی شده است. رونمایی و ورود این شخصیت به دنیای بازی Apex Legends از زمان معرفی شخصیت Revenant که در آغاز فصل چهارم رونمایی شد، قابل حدس بود.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو خلاصه‌‌ای از زندگی Loba را می‌بینیم که وقتی در کودکی شاهد به قتل رسیدن پدرش توسط Revenant بوده است، تصمیم به تبدیل شدن به فرد دیگری می‌گیرد که دزدی کردن یکی از خصوصیات این فرد جدید است. او در این راه با افراد جدیدی نیز دوست می‌شود که ظاهرا هم مسیر وی هستند. اگرچه هنوز قطعی نیست، اما این شخصیت ظاهرا دارای ابزارهای خاصی از جمله یک وسیله برای انفجار الکتریکی است. یکی دیگر از توانایی‌های وی ظاهرا گذر کردن از زمان است؛ اگرچه ماموریت اصلی وی تعقیب Revenant و گرفتن انتقام پدرش است.

در این ویدیو فردی را می‌بینیم که ظاهرا یکی از اعضای گروه Loba است که می‌گوید "او" را پیدا کردم. منظور از "او" شخصیت Revenant است؛ چراکه چند ثانیه بعد تصویر وی نمایش داده می‌شود. هم‌زمان با نمایش صورت وی، فایل‌های شرکت Hammond Industries نیز مشخص هستند. بازی Apex Legends یک بازی رایگان است که برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و فصل پنجم آن در تاریخ ۱۲ ماه مه (۲۳ اردیبهشت ماه) آغاز خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده