// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

پروژه جدید دایس احتمالا یک بازی شوتر روی موتور Frostbite خواهد بود

براساس صبحت‌های رئیس استودیو ریسپاون، پروژه بعدی شعبه لس آنجلس استودیو دایس یک بازی شوتر است که بر مبنای موتور گرافیکی Frostbite ساخته خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وینس زمپلا، رئیس استودیو ریسپاون، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت IGN داشته، گفته است که احتمالا پروژه بعدی استودیو DICE (شعبه لس آنجلس) یک بازی شوتر است که براساس موتور گرافیکی فراست بایت ساخته خواهد شد.

زمپلا پس از صحبت‌هایی که در مورد موفقیت‌های بازی‌های استودیو Respawn Entertainment مانند Apex Legends و Star Wars: Jedi Fallen Order داشت، اشاره‌ای هم به آینده استودیو DICE LA کرد و این‌گونه گفت که این استودیو قرار نیست دقیقا همانند ریسپاون باشد؛ بلکه دارای سبک و رفتار خاص خود در ساخت بازی‌ها خواهد بود. وی همچنین اشاره‌ای هم به پروژه بعدی این استودیو کرد که احتمالا یک بازی شوتر خواهد بود:

تیمی که در آن‌جا فعالیت می‌کند یک تیم شوتر ساز است و هرآن‌چه که توسط آن‌ها تولید شود در همین سبک خواهد بود.

وی گفت اگرچه در حال حاضر ایده‌های بسیار خوبی در این استودیو مطرح شده است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. باتوجه‌به اینکه تیمی که در استودیو دایس شعبه لس آنجلس فعالیت می‌کند، تخصص خاصی در سبک شوتر دارد، این احتمال تقویت می‌شود که پروژه بعدی آن‌ها هم یک بازی شوتر باشد. زمپلا همچنین اشاره‌ای هم به موتور گرافیکی تخصصی این تیم کرد و گفت که کار آن‌ها معمولا با موتور Frostbite است:

برای یک بازی که قصد ساخت آن را دارید، باید موتور مناسب آن بازی را هم انتخاب کنید. احتمال زیاد این تیم با موتور Frostbite پروژه بعدی خود را خواهد ساخت؛ چراکه در کار کردن با آن تخصص دارند. البته اگر حس کنیم که کار کردن با موتوری دیگر بهتر است، حتما در گزینه‌های خود لحاظ خواهیم کرد.

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، نسخه جدیدی از مجموعه Battlefield برای سال ۲۰۲۱ تایید شده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده