// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدید فصل پنجم Apex Legends گیم‌پلی کاراکتر لوبا آندراده را نشان می‌دهد

استودیو ریسپاون به‌تازگی تریلر جدیدی را از فصل پنجم Apex Legends منتشر کرده که محتویات فصل جدید و گیم‌پلی لوبا آندراده را نشان می‌دهد.

چندی پیش بود که تریلر داستانی کاراکتر لوبا آندراده در بازی Apex Legends نمایش داده شد و کاربران متوجه ارتباط داستانی او با کاراکتر Revenant شدند. این در حالی است که استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده ایپکس لجندز، با انتشار یک تریلر دیگر محتویات فصل پنجم Apex Legends را نمایش داده است که Fortune’s Favor نام دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در فصل Fortune’s Favor بازی ایپکس لجندز شاهد دو منطقه جدید به نام‌های Skulltown و Thunderdome هستیم که در محیط جدیدی به نام Salvage قرار گرفته‌اند. در ادامه مشخص شده است که کاربران در فصل پنجم وارد مأموریت فصلی جدیدی می‌شوند که در جریان آن باید جعبه‌های Treasure مختلفی را پیدا کنند تا مأموریت این فصل کامل شود. با شروع فصل جدید، شاهد یک بتل پس تازه هم هستیم که بتل پس فصل پنجم سه اسکین Rare را برای لجندهای بازی درنظر گرفته است. همچنین در جریان بتل پس ایپکس لجندز یک اسکین Legendary Hemlock را هم دریافت خواهد کرد.

در بخشی از تریلر فصل Fortune’s Favor بازی Apex Legends هم گیم‌پلی لوبا آندراده نمایش داده می‌شود. وی به‌واسطه‌ی عصای خود می‌تواند محیط را اسکن و یک سلاح را به‌دست بیاورد. همچنین لوبا دارای دستبندی است که ویژگی تلپورت کردن را در اختیار او قرار می‌دهد. کاربران در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از گیم‌پلی لوبا آندراده را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. فصل پنجم Apex Legends در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه (۱۲ مِی) در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده