نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

بسته الحاقی جدید Eco Lifestyle بازی Sims 4 معرفی شد

Eco Lifestyle نام DLC جدید بازی The Sims 4 است که یک سری امکانات و فناوری‌های جدید را با هدف بهبود کیفیت زندگی و شرایط زیست محیطی به بازی اضافه می‌کند.

روز گذشته، شاهد انتشار اخبار و محتوای مهمی برای شماری از پرمخاطب‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های امسال بودیم. از تریلر جدید The Last of Us II گرفته تا DLC داستانی Mortal Kombat 11 که طبیعتاً موجب شدند تا خبر معرفی بسته الحاقی جدید Sims 4 چندان سروصدایی نداشته باشد. این بسته، یک سری محتوای جدید همسو با حمایت از حفاظت محیط زیست را به بازی شبیه ساز الکترونیک آرتز اضافه خواهد کرد.

اکانت رسمی The Sims در توییتر و همچنین کانال یوتیوب اختصاصی این بازی قبلاً با اشاره به یک توربین‌های بادی تولید برق اظهار کرده بود که «Plumbob شما چقدر سبز است؟». لذا از ابتدا می‌شد پیش بینی کرد که محتوای این بسته الحاقی یک سری آیتم‌ها و ویژگی‌های متناسب با حفظ محیط زیست و استفاده از انرژی‌های پاک را ارائه خواهد کرد.

Eco Lifestyle

جدیدترین بسته الحاقی Sims 4 با نام Eco Lifestyle معرفی شده است. این DLC حالا به یکی از بزرگترین بسته‌های محتوایی که EA تاکنون برای The Sims 4 منتشر کرده تبدیل خواهد شد. Eco Lifestyle امکان بهتر کردن شرایط زندگی در دنیای بازی را با بهره گیری از فناوری‌های دوستدار محیط زیست برای بازیکنان فراهم می‌کند.

دانلود از آپارات

شما می‌توانید با ساخت پنل‌های خورشیدی، توربین‌های بادی و جاذب‌های رطوبت هوا بدون صرف انرژی‌های تجدیدناپذیر به حفاظت از محیط زیست نیز کمک کرده باشید. شما حتی قادر خواهید بود تا با به کارگیری «باغچه‌های عمودی» (یک روش مدرن در کشاورزی) به پرورش گیاهان خوراکی مورد نیاز خود بپردازید. EA حتی از یک سری فناوری‌های جدید بازیافت زباله و البته مبلمان و دکوراسیون جدید و رایگانی که می‌توانید برای خانه‌های خود به کار ببرید نیز غافل نبوده است. البته تأثیر این امکانات و ویژگی‌ها تنها محدود به خانه‌های شما نبوده و به کل جامعه گسترش پیدا خواهد کرد.

Eco Lifestyle

بعد از گذشت هر هفته در داخل بازی، شما می‌توانید در فرایند رأی گیری «برنامه‌های اقدامات در محله» (یا Neighborhood Action Plans) شرکت کنید. برای پیشبرد برنامه‌های خود در مقیاس کوچک، ابتدا باید حمایت ساکنین محله را جلب کرده و برای خود پشتیبان جمع آوری کنید. انتخاب‌های شما می‌تواند تأثیر قابل مشاهده‌ای در جهان داشته باشد. اگر با محیط زیست به درستی برخورد نکنید، باید انتظار آلودگی هوا و تجمع زباله‌ و آلودگی در محیط زندگی را داشته باشید. به طور کلی درست مثل چیزی که در واقعیت انتظار می‌رود،  با وقت گذاشتن برای ساخت یک شهر تمیز، یک آسمان پاک و شفاف و گیاهان سرسبز و زیبا را به‌دست خواهید آورد.

بسته گسترش دهنده Eco Lifestyle بازی The Sims 4 در تاریخ چهارم ژوئن (۱۵ خرداد) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده