// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۶

تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 پخش شد؛ رویارویی جول با الی

همان‌گونه که دیروز وعده داده شده بود، امروز سونی و ناتی داگ تریلر تازه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 را پخش کردند که شامل سکانس‌های سینمایی و ویدیوهای برداشته‌شده از روی گیم‌پلی جدیدی می‌شد.

پس از رونمایی در رویداد PlayStation Experience 2016، بازی The Last of Us Part II پلی‌استیشن در تمام طول این مدت با فواصل زیاد از یکدیگر به پخش تریلرهای مختلف پرداخت. تریلرهایی که گاهی کات‌سین‌های داستانی بازی را به نمایش می‌گذاشتند و گاهی مشغول نشان دادن گیم‌پلی اثر می‌شدند و همه‌ی آن‌ها را می‌توان با زیرنویس فارسی اختصاصی در کانال یوتیوب زومجی به تماشا نشست. اکنون نیز تریلر دیگری از ساخته‌ی جدید نیل دراکمن و اعضای تیم ناتی‌داگ پخش شده است.

دانلود از آپاراتتماشا در یوتیوب

TLoU Part 2 که جمعه، ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۹ خورشیدی روی پلی استیشن 4 سونی عرضه می‌شود، به‌تازگی پروسه‌ی ساخت و رفع باگ خود را پایان‌یافته دید و اکنون نسخه‌های فیزیکی و شامل ۲ بلوری آن در حال آماده‌سازی هستند. این بازی انحصاری که مدتی قبل به پلی‌استیشن استور بازگشت و در کشورهای مختلف به خاطر مواردی مانند خشونت واقع‌گرایانه‌ی کم‌تر دیده‌شده در جهان هنر هشتم درجه‌های سنی بالایی دریافت کرده است، از همین حالا فروش بالایی را در فروشگاه‌هایی مانند آمازون تجربه می‌کند. مدتی قبل شرکت ژاپنی موفق به شناسایی و دستگیری هکرهای سرورهای بازی شد و در ادامه رسانه‌ها اطلاعات بیشتری را در این‌باره با همگان به اشتراک گذاشتند. طرفدارها فکر می‌کنند که همزمان با عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 نسخه‌ی نسل نُهُمی این بازی که پیش از دریافت تاریخ انتشار جدید به خاطر شیوع ویروس کرونا/کووید 19 تأخیر خورده بود، به دست گیمرها می‌رسد. راستی برای جلوگیری از اسپویل، حتی کامنت‌های این مطلب را با احتیاط بخوانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده