// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تعداد بازیکنان Sims 4 از ۲۰ میلیون نفر عبور کرد

الکترونیک آرتز اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Sims 4 از مرز ۲۰ میلیون نفر نیز عبور کرده است.

بازی Sims 4 از همان آغاز انتشار ثابت کرد که می‌تواند تبدیل به یکی دیگر از موفقیت‌های شرکت Electronic Arts شود. انتشار بسته‌های الحاقی متعدد نیز بر این موفقیت می‌افزود تا این‌که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این بازی روی تمامی پلتفرم‌ها از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرده است. این آمار پس از گذشت تقریبا ۵ سال از انتشار بازی برای پی سی به‌دست آمده است و رکورد جدیدی برای Sims 4 تلقی می‌شود.

به‌طور کلی دوره‌ی مالی گذشته برای کمپانی الکترونیک آرتز دستاوردهای خوبی به‌همراه داشته است که این امر به‌دلیل وجود بازی‌هایی مانند Sims 4، Apex Legends، Star Wars Jedi: Fallen Order و Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville است. در زیر می‌توانید بخش‌هایی از صحبت‌های اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی الکترونیک آرتز را در این باره مطالعه کنید:

تیم‌های فوق‌العاده و خلاق حاضر در شرکت الکترونیک آرتز به تلاش خود ادامه می‌دهند تا مجموعه‌ای از بهترین تجربه‌های خلاقانه، سرگرم‌کننده و با کیفیت را به تمامی طرفداران در سراسر جهان منتقل کنند.

The Sims 4

در عین‌ حال یکی دیگر از مسئولان این شرکت به‌نام بلیک یورگنسن، عنوان کرده است که تاکید و توجه شرکت بیشتر روی ارائه دادن بازی‌ها به‌صورت متوالی یا به اصطلاح سرویس است. وی گفته است که مدل کسب و کار آن‌ها به‌جای تمرکز روی بازی‌های مستقل، سعی دارد روی محتواهایی متمرکز شود که دائمی هستند و همیشه چیزی برای ارائه به بازیکن داشته باشند. به‌عنوان مثال بازی‌هایی مانند Apex Legends جزو سرمایه‌های رده‌ بالای الکترونیک آرتز محسوب می‌شوند؛ اگرچه بازی‌هایی نیز مانند Sims 4 ثابت کرده‌اند که درآمد بالایی برای شرکت دارند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی شبیه سازی Sims 4 پیش‌تر در زومجی از معرفی بسته الحاقی University این بازی مطلع شدید که در آن آیتم‌های زیادی که با دانشگاه و دنیای مربوط به آن مرتبط هستند، به بازی اضافه می‌شوند. با توجه به این‌که این بازی تقریبا هر چند ماه یک‌بار میزان محتوای جدیدی می‌شود، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک نیز بسته الحاقی جدیدی برای آن معرفی و منتشر شود. ماه آینده نیز قرار است بازیکنان بیشتری به‌واسطه‌ی اضافه شدن Sims 4 به سرویس پلی استیشن پلاس، وارد آن شوند.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده