// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

بازی Hellblade روی ایکس باکس به فروش ۱۰۰ هزار نسخه ای رسید

استودیو نینجا تئوری اعلام کرده است که فروش نسخه ایکس باکس وان بازی Hellblade به مرز ۱۰۰ هزار نسخه رسیده است.

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice سال گذشته روی پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شد و به‌واسطه دستاورد‌هایش در زمینه‌ طراحی، رویکرد منحصربه‌فرد، متفاوت و دقیق نسبت به بیماری‌های روانی، پرداخت مناسب داستان و شخصیت‌ها و اجرای تحسین بر‌انگیز صدا‌پیشگان به خصوص ملینا یورگنز در نقش سنوئا مورد تحسین منتقدین و استقبال بازیکنان قرار گرفت. در پایان هفته اول از سال ۹۷ اعلام شد که بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در دسترس کاربران کنسول Xbox One قرار خواهد گرفت که این امر نهایتا در ۲۲ فروردین به حقیقت پیوست و دارندگان کنسول نسل هشتمی کمپانی مایکروسافت توانستند در سفر عجیب و غریب سنوئا با او همراه شوند. هم‌اکنون طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که در حدود چهار ماه از عرضه بازی مذکور روی این پلتفرم می‌گذرد، استودیو Ninja Theory (نینجا تئوری) اعلام کرده است که فروش این بازی به مرز ۱۰۰ هزار نسخه رسیده است.

عملکرد بازی Hellblade: Senua's Sacrifice، به عنوان «یک بازی مستقل که دارای معیارهای بازی‌های AAA است»، روی پلتفرم ایکس باکس وان قابل توجه است، اما موردی که باعث می‌شود میزان فروش این بازی اهمیت بیشتری از اعداد و ارقام داشته باشد، تصمیم به اختصاص بخشی از درآمد بازی Hellblade روی ایکس باکس وان به خیریه است. استودیو سازنده این بازی وعده داده بود که در صورت فروش ۱۰۰ هزار نسخه، مبلغ ۵۰ هزار دلار به خیریه Mental Health America اهدا خواهد کرد. پیش از این استودیو نینجا تئوری اعلام کرده بود که بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در هفته اول عرضه روی کنسول ایکس‌باکس وان به مرز ۵۰ هزار نسخه فروش رسیده است که این امر به اختصاص ۲۵ هزار دلار به مرکز سلامت روان آمریکا منجر شده است.

با این حال که میزان فروش بازی Hellblade: Senua's Sacrifice و مبلغ اهدایی به خیریه نیمی از هدف و وعده اصلی استودیو نینجا تئوری است، اما این استودیو اعلام کرد که همچنان بر تصمیم خود ثابت قدم است و در صورت رسیدن به مرز ۱۰۰ هزار نسخه فروش، ۲۵ هزار دلار دیگر نیز به خیریه Mental Health America پرداخت خواهد کرد. در نهایت روز گذشته این دستاورد محقق شد و با رسیدن به میزان فروش مورد‌نظر، استودیو نینجا تئوری در مجموع ۵۰ هزار دلار به خیریه ذکر شده پرداخت کرد. به همین مناسب استودیو مذکور ضمن انتشار یک تصویر، توییتی را در صفحه رسمی خود منتشر کرده است:

بازی Hellblade: Senua

ما ۲۵ هزار دلار دیگر نیز به Mental Health America اهدا کردیم تا مجموع رقم اهدایی به ۵۰ هزار دلار برسد! ما وعده داده بودیم که در صورت رسیدن به مرز ۱۰۰ هزار نسخه فروش روی ایکس باکس، این مبلغ را پرداخت کنیم. به همین منظور از تمامی کاربران پلتفرم ایکس باکس که موجب تحقق این امر شدند، تشکر می‌کنیم.

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice که از اساطیر اسکاندیناوی و سلت‌ها الهام گرفته است، داستان یک جنجگوی پیکت به نام سنوئا را روایت می‌کند که به منظور نجات روح معشوق مرده‌اش از دست هل، راهی هلهایم می‌شود، با موجودات مختلفی می‌جنگد و چالش‌های متعددی را پشت سر می‌گذارد. سنوئا از این جهت شخصیت منحصر‌به‌فردی است که از بیماری روانی رنج می‌برد و همواره مورد هجمه صدا‌هایی در ذهنش و خاطرات گذشته است. او باور دارد که این شرایط به دلیل نفرین به‌وجود آمده است و برای موجودات و صدا‌های ذهنی‌اش نام‌های «تاریکی» و «الهه‌های تاریکی» را انتخاب کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده