// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

نسخه واقعیت مجازی بازی Hellblade Senua's Sacrifice به زودی عرضه خواهد شد

 نسخه واقعیت مجازی بازی Hellblade Senua's Sacrifice به صورت انحصاری برای هدست‌های HTC Vive و آکیولس ریفت منتشر خواهد شد.

بازی Hellblade Senua's Sacrifice در زمان عرضه‌اش توانست مورد استقبال هواداران و منتقدان بازی‌های ویدیویی قرار بگیرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory)، سازنده و ناشر بازی Hellblade Senua's Sacrifice، اعلام کرده است که این بازی در تاریخ ۹ مرداد ماه (۳۱ جولای) برای واقعیت مجازی نیز عرضه می‌شود. البته نسخه واقعیت مجازی بازی Hellblade Senua's Sacrifice تنها در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. به عبارتی این بازی برای هدست اچ‌تی‌سی وایو و آکیولس ریفت عرضه می‌شود.

نکته جالب این است که اگر بازی اصلی را روی استیم خریداری کرده باشید، نسخه واقعیت مجازی را رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین کاربرانی که در آینده بازی را بخرند، نسخه واقعیت مجازی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. نسخه واقعیت مجازی Hellblade Senua's Sacrifice علاوه‌بر بازی اصلی دارای یک سری حالت تجربی دیگر هم است که به تجربه بهتر کاربران روی واقعیت مجازی تمرکز دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیو صحبت‌های تیم سازنده در مورد چالش‌های ساخت بازی Hellblade Senua's Sacrifice برای واقعیت مجازی را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

بازی Hellblade Seua's Sacrifice توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Hellblade: Senua's Sacrifice تجربه‌ای فراتر از یک بازی ویدیویی ارائه می‌کند؛ تجربه‌ای که شاید بتوان آن را تلفیقی از یک بازی و یک فیلم دانست و با اینکه بازی در زمینه گیم‌پلی و علی‌الخصوص مبارزه‌ها مشکلاتی دارد، اما آنقدر از نظر داستانی عالی است که خیلی زود غرق روایت بازی می‌شود و حتی گذر زمان را هم حس نخواهید کرد. علاوه بر سازندگان بازی در استودیو نینجا تئوری موفق به خلق اثری شده‌اند که از نظر صوتی و بصری دست کمی از بازی‌های بزرگ روز ندارد و همین دو عامل با همکاری هم اتمسفر فوق‌العاده‌ای برای بازی پدید آورده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده