// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice بیش از ۱ میلیون نسخه فروش داشته است

Ninja Theory اعلام کرد که بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice با اتمسفر تاریک خود تابستان سال گذشته عرضه شد و توانست امتیازات بالایی را کسب کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان پس از گذشت یک سال از موفقیت‌های این محصول صحبت می‌کنند.

استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) به تازگی اعلام کرده است که بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice از زمان عرضه‌اش تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است. آمار یاد شده از شمارش تمامی نسخه‌های فروش یافته روی پلتفرم‌های این بازی یعنی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی به عمل آمده است.

این خبر می‌تواند موضوعی بسیار مثبت برای توسعه دهندگان باشد؛ چرا که مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 2018 استودیو نینجا تئوری را به مالکیت گرفت تا از این رو بتواند بازی‌های انحصاری برای ایکس باکس وان توسعه دهد. با وجود نینجا تئوری می‌توان آینده درخشانی را برای بازی‌های ایکس‌باکس وان پیشبینی کرد.

سازندگان به مناسبت فروش ۱ میلیون نسخه‌ای، اعلام کردند که بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice هم اکنون جزو تخفیف‌های تابستان ۹۷ استیم است و علاقه‌مندان می‌توانند با تخفیف ۴۰ درصدی این محصول را خریداری کنند. برای اطلاعات بیشتری می‌توانید صفحه استیم این بازی مراجعه کنید.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و کامپیوتر در دسترس است. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید.

hellblade

بازی Hellblade به تازگی ۱ میلیون نسخه‌ روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One و کامپیوتر داشته است.

از تمامی کسانی که ما را پشتیبانی کرده‌اند تشکر می‌کنیم.

۴۰ درصد تخفیف در حراج تابستانه استیم

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Hellblade: Senua's Sacrifice تجربه‌ای فراتر از یک بازی ویدیویی ارائه می‌کند؛ تجربه‌ای که شاید بتوان آن را تلفیقی از یک بازی و یک فیلم دانست و با اینکه بازی در زمینه گیم‌پلی و علی‌الخصوص مبارزه‌ها مشکلاتی دارد، اما آنقدر از نظر داستانی عالی است که خیلی زود غرق روایت بازی می‌شود و حتی گذر زمان را هم حس نخواهید کرد. علاوه بر سازندگان بازی در استودیو نینجا تئوری موفق به خلق اثری شده‌اند که از نظر صوتی و بصری دست کمی از بازی‌های بزرگ روز ندارد و همین دو عامل با همکاری هم اتمسفر فوق‌العاده‌ای برای بازی پدید آورده‌اند. 

نظرات خود را در مورد این بازی و موفقیت بزرگ آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده