نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

بخشی از درآمد بازی Hellblade روی ایکس باکس وان صرف خیریه می‌شود

کمپانی Ninja Theory، سازنده بازی Hellblade: Senua's Sacrifice، درآمد حاصل از فروش این بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان را به یک خیریه اهدا خواهد کرد.

سازندگان بازی هل بلید، اثری که به موضوعات مربوط به سلامت روان می‌پردازد، این بازی را اخیرا برای ایکس باکس وان منتشر کردند و در اولین هفته از انتشار بازی روی این پلتفرم، بیش از ۵۰ هزار کپی از آن به فروش رفت. آمار خوب فروش بازی باعث شد تا استودیو نینجا تئوری، مبلغ ۲۵ هزار دلار را به حساب «انجمن خیریه‌ی سلامت روان در آمریکا» واریز کند. این انجمن یک بنیاد غیرانتفاعی است که سلامت روان را ترویج می‌دهد.

با توجه به بیانیه‌ای که Ninja Theory در صفحه‌ی توییترش منتشر کرده، اگر صد هزار نسخه از بازی تا ۱۸ آوریل (دیروز) به فروش برسد، آن‌ها مجموع کمک‌های مالی خود به این خیریه را به ۵۰ هزار دلار خواهند رساند و با توجه به اینکه امروز در برخی نقاط جهان هنوز ۱۸ ام آوریل بوده است، سازندگان بازی به فروش بیشتر بازی و واریز این مبلغ به حساب خیریه‌ی مذکور امید داشته‌اند.

نینجا تئوری در صفحه‌ی رسمی‌اش در توییتر چنین بیانیه‌ای را منتشر کرده است:

ما به هدف‌مان رسیدیم و توانستیم در اولین هفته از انتشار هل‌بلید برای ایکس‌باکس وان، ۵۰ هزار نسخه از بازی را به فروش برسانیم و حالا می‌توانیم ۲۵ هزار دلار به خیریه‌ی Mental Health America اهدا کنیم.

یک روز از هفته‌ی اول انتشار بازی باقی مانده؛ پس بیایید تا شانس‌مان را برای فروش ۱۰۰ هزار نسخه از بازی امتحان کنیم. اگر صد هزار نسخه از بازی را بفروشیم، می‌توانیم ۵۰ هزار دلار به این خیریه‌ اهدا کنیم.

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice ابتدا برای پلی استیشن 4 و پی سی در ۱۷ آگوست ۲۰۱۷ (۲۶ مرداد ۱۳۹۶) منتشر شده بود. بدیهی است که نسخه‌ی ایکس باکس وان ایکس این اثر از جنبه‌های فنی، یک سر و گردن بالاتر از بازی اصلی قرار می‌گیرد؛ مثلا جلوه‌های بصری کیفیت بالاتری دارند و بازی به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه در کنار رزولوشن پویا تا حداکثر 4K اجرا می‌شود.

این بازی ۳۰ دلاری، گیمرها را در نقش سنو، یک مبارز سلتیک، قرار می‌دهد که تلاش می‌کند تا پرده از اسرار مرگ خانواده‌اش بردارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده