// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ عرضه نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام شد

طبق اعلام استودیو سی‌دی پراجکت رد نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt در شهریور ماه عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی تحسین‌شده و موفق The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان سومین بازی مجموعه «ویچر» که اقتباسی از مجموعه رمانی با همین نام نوشته آندره سپکوسکی است، در سال گذشته منتشر شد. این بازی با بهره‌گیری کم‌نظیر از المان‌ها و عناصر سبک‌های جهان باز و نقش‌آفرینی و روایت داستانی حماسی تجربه‌ای را رقم زده است که نمی‌توان تاثیر آن بر بلوغ صنعت بازی‌های ویدیویی را نادیده گرفت. بر طبق اعلام استودیو سی‌دی پراجکت رد، نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt که با در اختیار داشتن بیش از ۸۰۰ جایزه از جمله ۲۵۰ جایزه بازی برتر سال لقب پرافتخارترین بازی ویدیویی تاریخ را یدک می‌کشد، در پایان ماه میلادی جاری عرضه خواهد شد.

زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه نسخه Game of the Year این بازی برای اولین به واسطه انتشار تصویری از رده‌بندی سنی آن در کشور آلمان رسانه‌ای شد و در نهایت استودیو سی پراجکت رد عرضه این نسخه را بدون اشاره به تاریخ عرضه تایید کرد. مدتی بعد برخی از خرده‌فروشی‌ها خبر از انتشار احتمالی نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) دادند که این مورد نیز به تایید استودیو سازنده بازی رسیده است و علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ مذکور اقدام به تجربه آن بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی کنند.

ویژگی و وجه تمایز نسخه Game of the Year نسبت به نسخه‌های عادی، عدم نیاز به تهیه جداگانه بسته‌های الحاقی و دریافت بروزرسانی‌ها است. در این نسخه از بازی The Witcher 3: Wild Hunt علاوه بر بازی اصلی، دو بسته الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine که در مجموع بیش از ۴۰ ساعت گیم‌پلی اضافه ارائه می‌دهند، به همراه ۱۶ بسته الحاقی رایگان که شامل محتواهای مختلفی از جمله کوئست و لباس تازه بوده، در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. در نمایشگاه E3 امسال، استودیو سی‌دی پراجکت رد بازی کارت مستقلی از مجموعه «ویچر» با نام Gwent: The Witcher Card Game را معرفی کرد که بتای محدود آن با تاخیر آغاز خواهد شد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده