// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹

بتای محدود Gwent: The Witcher Card Game با تاخیر آغاز می شود

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red)، رسما از تاخیر در انتشار بتای محدود بازی کارتی Gwent: The Witcher Card Game خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شاید نتوان بازی Gwent: The Witcher Card Game را به بزرگی بازی‌های AAA موجود در بازار دانست با این حال، این بازی در جمع مهمترین رونمایی‌هایی E3 2016 قرار می‌‌گیرد. Gwent: The Witcher Card Game اقتباسی تمام عیار از بازی کوچک موجود در The Witcher 3 است که توانست در مدت زمان کوتاهی از محبوبیت بالایی در میان بازیکنان برخوردار شود.

زمانی که سی‌دی‌ پراجکت رد در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت از بازی Gwent رونمایی کرد، تاریخ آغاز بتا محدود بازی را به نیز صورت رسمی اعلام کرد. با این حال، با توجه به گفته سی‌دی پراجکت رد، بتا با یک ماه تاخیر به جای ماه سپتامبر در روز ۲۵ اکتبر (۴ آبان ۱۳۹۵) آغاز می‌شود.

تیم توسعه‌دهنده Gwent در بیانیه‌ای پیرامون تاخیر ایجاد شده اذعان کردند:

متاسفانه، احساس می‌کنیم که به زمان بیشتری قبل از ارائه بازی به شما برای تست نیاز داریم. می‌دانیم که تنها یک فرصت برای ارائه بازی داریم و می‌خواهیم از آماده بودن همه موارد قبل از انتشار مطمئن باشیم. انتشار یک بازی خوب برای ما مهمتر از عمل به ضرب الاجل است. هرچند، این به این معنی نیست که متوجه ناامید کننده بودن تاخیر نیستیم و به بخاطر آنکه باعث انتظار شما می‌شویم، عذرخواهی می‌کنیم. بتای محدود (Close Beta)‌ اکنون در تاریخ ۲۵ اکتبر آغاز خواهد شد.

در حال حاضر، هنوز می‌توانید برای پیوستن به بخشی از بتا محدود Gwent ثبت نام کنید.این بازی در زمان انتشار، رایگان (free-to-play) خواهد بود. Gwent: The Witcher Card Game برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده