// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

تاریخ انتشار احتمالی نسخه Game of The Year بازی The Witcher 3

بازی The Witcher 3، محصول استودیو سی‌دی پِراجکت رِد، پس از محبوبیت فوق‌العاده‌ای که توانست در بین هواداران کسب کند، قرار شد در قالب نسخه‌ی Game of The Year نیز منتشر شود که اکنون تاریخ احتمالی عرضه آن فاش شده است. با زومجی همراه باشید.

اخیرا کمپانی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که موفق‌ترین بازی این کمپانی تا به امروز، یعنی The Witcher 3: Wild Hunt، قرار است به زودی در قالب یک نسخه‌ی ویژه با نام Game of The Year نیز منتشر شود. اگرچه فعلا تاریخ دقیقی بطور رسمی توسط این کمپانی برای این نسخه اعلام نشده است، اما چند وب‌سایت خرده‌فروش در اقدامی عجیب تاریخ انتشار احتمالی برای این بازی اعلام کرده‌اند. این خرده فروشان در قالب پرسش و پاسخ این سوال را مطرح کردند که تاریخ انتشار نسخه‌ی Game of The Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt در ۹ شهریور ماه (۳۰ ماه آگوست) خواهد بود. البته تنها راه ممکن صبر کردن است و باید دید که آیا این تاریخ حقیقی است یا تنها شایعه‌ای بیش نیست.

این نسخه از ویچر ۳ قرار است علاوه بر محتوای اصلی خود بازی، شامل هر دو بسته‌ی الحاقی بزرگ آن یعنی Hearts of Stone و Blood and Wine نیز باشد. همچنین تمامی آپدیت‌ها و بروزرسانی‌ها و DLC‌های رایگانی که پیش از این برای بازی منتشر شده‌اند، در این نسخه وجود خواهند داشت. همانند سایر اخباری که به سرعت به دست شما رسیده، با اعلام رسمی تاریخ انتشار این بازی توسط استودیو CD Projekt RED، می‌توانید آن را در زومجی مطالعه کنید.

به نظر شما آیا این تاریخ دقیق است؟

منبع: Eteknix


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده