نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

ماد Enhanced Edition درجه سختی خیلی زیاد را به بازی The Witcher 3: Wild Hunt اضافه خواهد کرد

مادی که به تازگی برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt، آخرین ساخته‌ی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) منتشر شده درجه‌ی سختی در حد بازی Dark Souls را به بازی اضافه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

به تازگی مادی برای The Witcher 3: Wild Hunt عرضه شده بود که علاوه بر ارتقاء سطح کیفی بازی، به گیمرها اجازه می‌داد این بازی نقش آفرینی تحسین شده را از نمای اول شخص بازی کنند. یکی دیگر از ماد‌هایی که برای The Witcher 3 عرضه شده‌ علاوه بر ویژگی‌های جدیدی که به بازی اضافه می‌کند، درجه سختی‌ای مانند بازی Dark Souls را به آن اضافه خواهد کرد.

ماد Enhanced Edition آمار و قابلیت‌های پیش فرض، تنظیمات مدیتیشن و کیمیاگری، عمر و وزن تجهیزات، سقف و سطح بندی مهارت‌ها را به منظور افزایش سطح سختی The Witcher 3 تغییر داده است.

The witcher 3

این ماد همچنین تغییرات قابل توجهی را در سیستم مبارزات، سیستم آسیب‌رسانی و مادیفایرها، تنظیماتی جدید برای «دشمنان سرسخت»، اعمال می‌کند. صرف نظر از اینکه شما چقدر قوی شده‌اید با اعمال این تغییرات همواره می‌توانید با دشمن‌هایی ۱۱ سطح قوی‌تر از خودتان روبرو شوید.

شما می‌توانید در این صفحه تمام محتویاتی که در این ماد وجود دارند را مشاهده کنید. البته برای استفاده از این ماد به نسخه‌ی پی‌سی بازی The Witcher 3 نیاز خواهید داشت.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده