ابزار عکس برداری Ansel انویدیا به The Witcher 3: Wild Hunt خواهد آمد
عکسبرداری میتواند ابعاد زیادی داشته باشد و به صورت علاقه، تعصب و حتی گونهای از هنر ظاهر شود طوریکه هزاران نفر در سرتاسر دنیا را مجاب کند تا بطور خستگی ناپذیر به خلق تصاویری بی نقص از یک منظره، یک فرد و هر موضوع دیگری مشغول باشند. یک تصویر به تنهایی ارزش هزاران جمله را دارد اما هم اکنون عکسبرداری در دنیای دیجیتال با محدودیتهایی همراه است.
هم اکنون عکسبرداری درون بازیها، یا اسکرینشاتها، راههای بسیار کمی را برای گرفتن تصاویر دیجیتالی در اختیار گیمرها قرار میدهند. گیمرها به زاویهی دید دوربینهای درون بازی که اغلب پشت رابط کاربری (UI) و دیگر المانهای کمکی در گیمپلی پنهان است، محدود شدهاند. همچنین اسکرینشاتها به رزولوشنی که گیمر در آن بازی میکند نیز محدود میشوند که از محدودیت نمایشگرها و سخت افزاری که با آن بازی میکنند ناشی میشود. اما امروز به کمک تکنولوژی Ansel انویدیا این محدودیتها پایان مییابند.
Ansel یک ابزار عکسبرداری دیجیتال برای بازیها است و به گیمرها فرصت خواهد داد تا تصاویری بی نقص را به کمک یک دوربین با قابلیت حرکت آزاد و ثابت نگهداشتن صحنهها خلق کنند. همچنین این ابزار امکانات مورد نیاز عکاسان دیجیتال برای بردن عکسبرداری دیجیتال به سطحی جدید را فراهم خواهد کرد.
حال انویدیا اعلام کرده است که Ansel در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد) برای نسخهی پیسی بازی The Witcher 3 عرضه خواهد شد و به گیمرها اجازه خواهد داد تا تصاویر دیجیتال درون بازی را با رزلوشنهایی بسیار بیشتر از مقداری که نمایشگر آنها اجازه میدهد، ضبط کنند. همچنین انویدیا اعلام کرده بازیهای بسیار بیشتری، از جمله Fortnite ،Paragon ،Unreal Tournament ،Obduction ،The Witness ،Lawbreakers ،Tom Clancy’s The Division و No Man’s Sky در آینده از Ansel استفاده خواهند کرد.
آیا شما هم جزو افرادی هستید که علاقه دارند از داخل بازی عکس بگیرند؟