نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶

پیوستن بازیگر فیلم Requiem for a Dream به سریال Secret Invasion

مارول استودیو به‌تازگی بازیگر دیگری برای حضور در سریال Secret Invasion را استخدام کرده است که گفته می‌شود ممکن است در آثار بیشتری از MCU حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال Secret Invasion اضافه شده است. کریستوفر مک‌دونالد، بازیگر آثاری چون فیلم Happy Gilmore، فیلم Leave It to Beaver، انیمیشن The Iron Giant و فیلم Requiem for a Dream پس از توافق با مارول استودیو قرار است در سریال تهاجم مخفی به ایفای نقش بپردازد. اطلاعاتی از نقش مک‌دونالد در سریال Secret Invasion در دسترس نیست، اما ددلاین از منابع خود شنیده که او قرار است نقش شخصیت جدیدی را بازی کند.

کریستوفر مک‌دونالد

ددلاین در ادامه می‌گوید که او ممکن است نقش بزرگ‌تری در آینده دنیای سینمایی مارول را داشته باشد و این احتمال وجود دارد که شاهد حضور او در فیلم‌های MCU یا دیگر سریال‌های مارول برای دیزنی پلاس نیز باشیم. علاوه‌بر مک‌دونالد، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر در نقش شرور و منفی اصلی و کیلیان اسکات، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Secret Invasion تایید و اعلام شده است.

گفته می‌شود که تمرکز سریال Secret Invasion قرار است روی نژاد اسکرال‌ها باشد که ظاهرا نفوذ زیادی در زمین پیدا کرده‌اند. این نژاد بیگانه پیش از این در فیلم Captain Marvel معرفی شدند و حالا نقش آن‌ها در حال پر رنگ‌تر شدن است. همچنین ماه گذشته مارول استودیو توماس بزوچا، کارگردان فیلم Let Him Go به‌همراه علی سلیم، کارگردان سریال The Looming Tower را برای کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی استخدام کرد.

همچین طبق برنامه مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Secret Invasion قرار است از طی سال جاری میلادی در بریتانیا و اروپا آغاز شود. کایل برداستریت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور خواهد داشت. برداستریت بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ۹ قسمت از سریال Mr. Robot شناخته می‌شود که به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال تحسین شده، یکبار هم نامزد دریافت جایزه امی شده است. 

انتظار می‌رود سریال Secret Invasion در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده