نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۹

پیوستن بازیگر پیکی بلایندرز به Secret Invasion، سریال جدید دنیای سینمایی مارول

بازیگر دیگری به سریال Secret Invasion اضافه شده که قرار است نقش شرور و منفی اصلی این سریال جدید از دنیای سینمایی مارول را بازی کند.

ماه آذر امسال بود که مارول استودیو در برنامه سالانه دیزنی از ساخت سریال Secret Invasion (تهاجم مخفی) خبر داد که در این سریال قرار است شاهد بازگشت ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری و بن مندلسون در نقش تالوس باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی این سریال ظاهرا مشخص شده است. ددلاین در ابتدا اعلام کرد که کینگلزی بن-ادیر، بازیگر فیلم One Night in Miami به جکسون و مندلسون در سریال Secret Invasion پیوسته و قرار است نقش مقابل آن‌ها را بازی کند.

کینگلزی بن-ادیر در باجه تلفن در فیلم One Night In Miami

اگرچه اطلاعاتی از نقش بن-ادیر در سریال Secret Invasion در دسترس نیست، اما ددلاین می‌گوید از منابع نزدیک خود شنیده که او قرار است نقش شرور و منفی اصلی سریال تهاجم مخفی را بازی کند. طبق توصیف سریال، تمرکز این سریال قرار است روی دو شخصیتی باشد که در مهم‌ترین حوزه‌ها و نهادها نفوذ کرده‌اند و با اینکه قرار نیست به گستردگی کمیک آن باشد و مقیاس کوچک‌تری خواهد داشت، اما یکی از مورد انتظارترین سریال‌های دنیای سینمایی مارول از زمان معرفی شناخته می‌شود.

بن-ادیر این روزها بیشتر برای بازی در نقش مالکوم ایکس در فیلم One Night In Miami به کارگردانی رجینا کینگ شناخته می‌شود و از دیگر کارهای وی می‌توان به حضور در سریال Peaky Blinders، سریال The OA، سریال High Fidelity و فیلم Noelle اشاره کرد. همچنین کایل برداستریت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور خواهد داشت. برداستریت بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ۹ قسمت از سریال Mr. Robot شناخته می‌شود که به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال تحسین شده، یکبار هم نامزد دریافت جایزه امی شده است.

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از سریال Secret Invasion از جمله تاریخ انتشار از دیزنی پلاس یا تعداد قسمت‌های آن منتشر نشده است. سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال بعدی دنیای سینمایی مارول است که پخش آن از روز جمعه از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که می‌توانید تریلر نهایی و جذاب این سریال را در زومجی تماشا کنید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده