نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲

پیوستن بازیگر برنده جایزه اسکار به Secret Invasion، سریال جدید دنیای سینمایی مارول

الیویا کلمن، بازیگر برنده جایزه اسکار در حال مذاکره با مارول استودیو برای حضور در سریال Secret Invasion است.

ماه آذر گذشته بود که مارول استودیو در برنامه سالانه دیزنی از ساخت سریال Secret Invasion (تهاجم مخفی) خبر داد که در این سریال قرار است شاهد بازگشت ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری و بن مندلسون در نقش تالوس باشیم. همچنین ماه گذشته کینگلزی بن-ادیر، بازیگر فیلم One Night in Miami برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی به جمع بازیگران سریال جدید دنیای سینمایی مارول پیوست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به سریال تهاجم مخفی اضافه خواهد شد.

الیویا کلمن، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Favourite، در حال مذاکره و در آستانه بستن قرارداد با مارول استودیو برای حضور در سریال Secret Invasion است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش کلمن در دسترس نیست و همچنین اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال نیز منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که اسکرال‌ها ظاهرا نفوذ زیادی در زمین پیدا کرده‌اند. این نژاد بیگانه پیش از این در فیلم Captain Marvel معرفی شدند و حالا نقش آن‌ها در حال پر رنگ‌تر شدن است.

لوگو سریال Secret Invasion

همچین طبق برنامه مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Secret Invasion قرار است از پاییز امسال در بریتانیا و اروپا آغاز شود. کایل برداستریت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور خواهد داشت. برداستریت بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ۹ قسمت از سریال Mr. Robot شناخته می‌شود که به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال تحسین شده، یکبار هم نامزد دریافت جایزه امی شده است. قابل انتظار است که به‌زودی شاهد استخدام بازیگران و کارگردان‌های سریال جدید دنیای سینمایی مارول باشیم.

علاوه‌بر فیلم The Favourite، کلمن اخیرا برای بازی در فیلم The Father نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است. از دیگر کارهای وی می‌توان به سریال The Night Manager، فصل سوم و چهارم سریال The Crown، سریال Les Misérables، فیلم Hot Fuzz و فیلم The Lobster اشاره کرد. همچنین انیمیشن The Mitchells vs. the Machines، فیلم The Lost Daughter ، فیلم Mothering Sunday و سریال Landscapers از کارهای آینده کلمن هستند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده