نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۴

حضور ساعت کارتونی در پوستر جدید سریال Loki با بازی تام هیدلستون

مارول استودیو و دیزنی پلاس به مناسبت یک ماه مانده به شروع پخش سریال Loki، پوستر جدیدی از این سریال مورد انتظار منتشر کرده‌اند.

ماه گذشته بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال Loki را منتشر کرد که در این تریلر بیشتر با داستان و اتفاقات این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول آشنا شدیم و مدتی پیش تریلر کوتاه دیگری از سریال لوکی پخش شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو و دیزنی پلاس پوستر جدیدی از سریال Loki را منتشر کرده‌اند. در این پوستر شاهد حضور لوکی به‌همراه شخصیت‌های اصلی سریال هستیم که از جمله نکات جالب این پوستر، حضور ساعت کارتونی است که در تریلر اخیر سریال نیز شاهد حضور او بودیم و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

تام هیدلستون در نقش لوکی و ساعت کارتونی در پوستر رسمی سریال Loki

بسیاری اعتقاد دارند که در سریال Loki قرار است شاهد معرفی شخصیت لیدی لوکی باشیم، اما مارول تاکنون تصویری کامل و واضح از شخصیت سوفیا دی مارتینو منتشر نکرده و در این پوستر هم ظاهرا با شنلی سبز رنگ و نامشخص قرار گرفته است. پخش سریال Loki در ابتدا قرار بود از روز جمعه، ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود، اما مارول استودیو و دیزنی پلاس مدتی پیش اعلام کردند که پخش سریال Loki قرار است دو روز زودتر و از روز چهارشنبه، ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) آغاز شودهمچنین مابقی قسمت‌ها نیز به‌صورت هفتگی در روز چهارشنبه به‌جای جمعه پخش خواهند شد. 

سریال Loki در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. همچنین سریال لوکی احتمالا برای فصل دوم نیز تمدید شده استتام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده