نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۰

لوکی با ظاهری متفاوت در تصویر جدید سریال Loki

مجله امپایر شماره جدید خود را به سریال Loki اختصاص داده و علاوه‌بر انتشار چند کاور برای این شماره، تصویر جدیدی از سریال لوکی را نیز منتشر کرده است.

هفته گذشته بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال Loki را منتشر کرد که در این تریلر بیشتر با داستان و اتفاقات این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول آشنا شدیم و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از سریال لوکی منتشر شده است. مجله امپایر شماره ماه ژوئن خود را به سریال Loki اختصاص داده که یک تصویر برای اعلام آن و دو تصویر برای کاور آن منتشر کرد. پس از آن شاهد انتشار تصویر جدیدی از این سریال بودیم که لوکی را در لباس TVA می‌توانیم مشاهده کنیم و در ادامه می‌توانید این ۴ تصویر را مشاهده کنید:

سریال Loki قرار است نسخه‌ای از لوکی را نشان دهد که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند و موبیوس ام موبیوس در تریلر جدید این سریال توضیح داد که لوکی به نحوی باعث خرابی در واقعیت جهان شده و حالا او باید به گروه Time Variance Authority یا به‌طور خلاصه TVA برای حل این موضوع کمک کند. در هر حال لوکی همیشه نقشه‌های عجیب خودش را دارد و در طول تریلری که منتشر شده بود، او از قدرت‌هایش استفاده کرد که باعث هیجان طرفداران شده بود.

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است.

پخش سریال Loki از تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال لوکی در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. همچنین سریال Loki احتمالا برای فصل دوم نیز تمدید شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده