نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۹

دزدیدن سگ های خالدار توسط اما استون در تریلر جدید فیلم Cruella

والت دیزنی تریلر جدیدی از فیلم Cruella با بازی اما استون منتشر کرده است که در آن دید بهتری از داستان و اتفاقات این فیلم ارائه می‌کند.

ماه بهمن گذشته بود که والت دیزنی اولین تریلر فیلم Cruella (کروئلا) با بازی اما استون را منتشر کرد که در این تریلر شاهد فیلمی متفاوت در مقایسه با دیگر فیلم‌های لایو اکشن دیزنی که براساس انیمیشن‌های کلاسیک در دست ساخت هستند، بودیم و همچنین استون گریم و ظاهر متفاوتی در این تریلر داشت. در ادامه مشخص شد که این تریلر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. پس از آن تریلر دیگری از فیلم کروئلا در ماه گذشته منتشر شد و حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Cruella منتشر شده است.

این تریلر که درواقع دومین تریلر رسمی فیلم Cruella است، امروز توسط دیزنی منتشر شد که در طول این تریلر شاهد نمایش تصاویر بیشتر از گذشته کروئلا و تبدیل شدنش به این شخصیت شیطانی هستیم و حتی سگ‌های خالدار شخصیت اما تامپسون را نیز می‌دزدد که این موضوع باتوجه‌به به سرنوشت شوم این سگ‌ها، پیش از این باعث جنجال زیادی برای فیلم شده بود. در این تریلر استلا تصمیم می‌گیرد که یک جنگ را با شخصیت اما تامپسون آغاز کند و در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Cruella را در صفحه یوتیوب والت دیزنی تماشا کنید.

نقش بستن کلمه آینده روی چشمان اما استون در نقش کروئلا در فیلم Cruella ؛ لایو اکشن جدید والت دیزنی

اتفاقات فیلم Cruella در لندن دهه ۷۰ میلادی جریان دارد که منشا داستانی کروئلا را روایت می‌کند. نام واقعی وی استلا است، اما پس از آشنایی با یک بارون که اما تامپسون نقش آن را بر عهده دارد، استلا یک رقابت و جنگ را آغاز می‌کند و در ادامه به کروئلا تبدیل می‌شود. اما استون، جوئل فرای، پاول والتر هاوسر، اما تامپسون، امیلی بیچام، مارک استرانگ، کربی هوول باپتست و جیمی دیمیتریو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cruella حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Cruella برای اکران در ۲۸ می (۷ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. همزمان با اکران، فیلم کروئلا با برنامه Premier Access روی دیزنی پلاس نیز منتشر خواهد شد و بینندگان برای تماشا آن باید ۳۰ دلار پرداخت کنند. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم I Tonya، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده دارد و همچنین تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite به‌همراه دانا فاکس، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده