نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۱

ظاهر بسیار متفاوت اما استون در اولین تریلر فیلم لایو اکشن جدید دیزنی

والت دیزنی اولین تریلر فیلم Cruella با بازی اما استون را منتشر کرد که در آن شاهد فیلمی متفاوت نسبت به دیگر آثار لایو اکشن دیزنی هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Cruella (کروئلا) منتشر شده است. همان‌طور که روز گذشته والت دیزنی وعده داده بود، امروز اولین تریلر این فیلم لایو اکشن منتشر شد که در آن شاهد حضور اما استون، بازیگر نقش شخصیت کروئلا دویل هستیم که ظاهر و گریم بسیار متفاوتی نسبت به آثار قبلی خود دارد و در طول تریلر شاهد گریم‌های متعدد او هستیم. فیلم Cruella قرار است به منشا شخصیت کروئلا دویل بپردازد که شاهد اثری ظاهرا متفاوت نسبت به دیگر فیلم‌های لایو اکشن دیزنی هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را از یوتیوب رسمی دیزنی تماشا کنید.

فیلم Cruella درواقع اسپین‌آف لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) است که به گذشته و منشا شخصیت کروئلا دویل، شخصیت منفی و شیطانی این انیمیشن خواهد پرداخت که مانند فیلم Maleficent (مالیفیسنت) قرار است اثر متفاوت‌تری باشد که حداقل در اولین تریلر فیلم کروئلا شاهد درست بودن این موضوع هستیم و حتی می‌توانیم شباهت‌هایی را نیز بین این فیلم و جوکر مشاهده کرد. علاوه‌بر تریلر، دیزنی پوستر دیگری از فیلم Cruella را نیز منتشر کرده است:

اما استون در نقش کروئلا در پوستر جدید فیلم Cruella

اما استون، جوئل فرای، پاول والتر هاوسر، اما تامپسون، امیلی بیچام، مارک استرانگ، کربی هوول باپتست و جیمی دیمیتریو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cruella حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده دارد و همچنین تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، به‌همراه دانا فاکس، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Cruella برای اکران در ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. اتفاقات فیلم Cruella قرار است در لندن دهه ۷۰ میلادی جریان داشته باشد و فضایی پانک خواهد داشت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده