نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱

انتشار تریلر جدید فیلم لایو اکشن جدید دیزنی؛ بازی و ظاهر متفاوت اما استون

والت دیزنی در حاشیه جوایز گرمی امسال تریلر جدید و کوتاهی از فیلم Cruella با بازی اما استون را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

ماه گذشته بود که والت دیزنی اولین تریلر فیلم Cruella (کروئلا) با بازی اما استون را منتشر کرد که در این تریلر شاهد فیلمی متفاوت در مقایسه با دیگر فیلم‌های لایو اکشن دیزنی که براساس انیمیشن‌های کلاسیک در دست ساخت هستند، بودیم و همچنین استون گریم و ظاهر متفاوتی در این تریلر داشت. در ادامه مشخص شد که این تریلر با استقبال بسیار بهتری در مقایسه با اولین تریلر فیلم Maleficent: Mistress of Evil و اولین تریلر فیلم Aladdin مواجه شده است.

حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از فیلم Cruella منتشر شده است. والت دیزنی بامداد امروز در حاشیه جوایز گرمی تریلر کوتاه دیگری از این فیلم لایو اکشن را منتشر کرده که نشان می‌دهد این فیلم لایو اکشن ظاهرا قرار است مسیر متفاوت‌تری را نسبت به دیگر فیلم‌های مشابه دنبال کند و شاهد تصاویر بیشتری از گذشته و منشا کروئلا هستیم و بازی متفاوتی از اما استون نیز در طول تریلر نمایش داده می‌شود. همچنین شاهد تصاویر بیشتری از شخصیت مقابل کروئلا با بازی اما تامپسون هستیم که ظاهرا این شخصیت الگو و احتمالا دلیل تغییرات استلا به کروئلا است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Cruella را در صفحه یوتیوب والت دیزنی تماشا کنید.

کروئلا در لباسی مشابه ملکه در نقش کروئلا در فیلم Cruella

اما استون، جوئل فرای، پاول والتر هاوسر، اما تامپسون، امیلی بیچام، مارک استرانگ، کربی هوول باپتست و جیمی دیمیتریو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cruella حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده دارد و همچنین تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، به‌همراه دانا فاکس، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Cruella برای اکران در ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. اتفاقات فیلم Cruella قرار است در لندن دهه ۷۰ میلادی جریان داشته باشد و فضایی پانک خواهد داشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده