نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰

استقبال بسیار خوب از اولین تریلر فیلم لایو اکشن جدید دیزنی با بازی اما استون

اولین تریلر فیلم Cruella با بازی اما استون توانسته با استقبال بسیار خوبی در اولین روز انتشارش مواجه شود و عملکرد بهتری در مقایسه با اولین تریلر فیلم علاالدین داشته باشد.

هفته گذشته بود که والت دیزنی اولین تریلر فیلم Cruella (کروئلا) با بازی اما استون را منتشر کرد که در این تریلر شاهد فیلمی متفاوت در مقایسه با دیگر فیلم‌های لایو اکشن دیزنی که براساس انیمیشن‌های کلاسیک در دست ساخت هستند، بودیم و همچنین استون گریم و ظاهر متفاوتی در این تریلر داشت. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال مردم از این تریلر منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اولین تریلر فیلم Cruella در اولین روز انتشار بیش از ۷۱ میلیون بار در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل یوتیوب تماشا شده است. 

در یک مقایسه با دو فیلم دیگر دیزنی، اولین تریلر فیلم Maleficent: Mistress of Evil با بازی آنجلینا جولی ۶۱.۷ میلیون بار و اولین تریلر فیلم Aladdin به کارگردانی گای ریچی و با بازی ویل اسمیت ۶۰.۸ میلیون بار در ۲۴ ساعت اول انتشار تماشا شده بودند. البته آمار اولین تریلر فیلم Cruella با دیگر آثار دیزنی مثل فیلم شیر شاه با ۲۲۴ میلیون بار تماشا در اولین روز انتشار که یک رکورد بود، قابل مقایسه نیست. همچنین اولین تیزر تریلر مولان نیز بیش ۱۷۵ میلیون بار در ۲۴ ساعت اول انتشار تماشا شده بود.

ظاهر بسیار متفاوت اما استون در نقش کروئلا در فیلم Cruella، یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۱

بااین‌حال، ددلاین می‌گوید که این تریلرها پیش از همه‌گیری ویروس کرونا و در زمان متفاوتی منتشر شده‌اند و به همین منظور عملکرد اولین تریلر فیلم Cruella در این دوره بسیار چشمگیر است و این مقایسه درست نیست. همچنین تریلر فیلم کروئلا یکی از پر بحث‌ترین مباحث در شبکه‌های اجتماعی نیز بوده است. اتفاقات فیلم Cruella قرار است در لندن دهه ۷۰ میلادی جریان داشته باشد و فضایی پانک خواهد داشت. این فیلم به منشا داستانی کروئلا دویل خواهد پرداخت.

اما استون، جوئل فرای، پاول والتر هاوسر، اما تامپسون، امیلی بیچام، مارک استرانگ، کربی هوول باپتست و جیمی دیمیتریو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cruella حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم I Tonya، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده دارد و همچنین تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite، به‌همراه دانا فاکس، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Cruella برای اکران در ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع TheDisinsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده