نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰

اکران همزمان Black Widow در سینماها و دیزنی پلاس؛ تغییر وضعیت و تاریخ اکران چندین فیلم دیگر

والت دیزنی اعلام کرد که فیلم Black Widow و فیلم Cruella به‌صورت همزمان در سالن‌های سینما و دیزنی پلاس اکران خواهد شد. همچنین دیزنی تغییرات گسترده بیشتری را نیز اعمال کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی سرانجام وضعیت چندین فیلم خود را روشن کرده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، فیلم Black Widow (بلک ویدو) که پیش از این اکران آن بارها با تأخیر مواجه شده بود، اکران آن با تأخیر دیگری مواجه شد و اکنون به‌جای اکران در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) قرار است با دو ماه تأخیر و در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) روی پرده برود. البته فیلم بلک ویدو قرار است با برنامه Premier Access همزمان روی دیزنی پلاس نیز منتشر شود که بینندگان باید ۳۰ دلار برای تماشا این فیلم پرداخت کنند.

ظاهر بسیار متفاوت اما استون در نقش کروئلا در فیلم Cruella، یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۱

فیلم Cruella (کروئلا) با بازی اما استون نیز همچنان قرار است در تاریخ ۲۸ می (۷ خرداد) اکران شود که مانند فیلم بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون و فلورنس پیو با برنامه Premier Access همزمان روی دیزنی پلاس نیز منتشر خواهد شد و مشخصا برای تماشا آن بینندگان باید ۳۰ دلار پرداخت کنند. انیمیشن Luca نیز از جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی خارج شد و اکنون قرار است به‌صورت انحصاری در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) از دیزنی پلاس منتشر شود که کاربران آن نیازی به پرداخته هزینه اضافه برای تماشا انیمیشن لوکا نخواهند داشت.

تأخیر دوباره در تاریخ اکران فیلم Black Widow به معنای تأخیر دوباره در تاریخ اکران فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings نیز است و حالا فیلم Shang-Chi قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) با دو ماه تأخیر در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) روی پرده برود. فیلم شانگ چی در حال حاضر تنها قرار است در سالن‌های سینما اکران شود و برنامه‌ای برای انتشار آن روی دیزنی پلاس اعلام نشده است.

لوکا و آلبرتو در میدان شهری در ایتالیا در انیمیشن Luca؛ انیمیشن جدید پیکسار

دیزنی تاریخ اکران چند فیلم دیگر را نیز تغییر داده که براساس آن اکنون فیلم Free Guy با بازی رایان رینولدز در تاریخ ۱۳ اوت (۲۲ مرداد)، فیلم The King’s Man در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی)، فیلم Deep Water با بازی بن افلک و آنا د آرماس در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی) و فیلم Death on the Nile در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن) روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده