نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۲

احتمال مشخص شدن نقش تایکا وایتیتی در فیلم The Suicide Squad

براساس تریلر جدید فیلم The Suicide Squad، به‌نظر می‌رسد که بالاخره نقش تایکا وایتیتی در این فیلم نیز مشخص شده است.

مدتی پیش بود که بالاخره اولین تریلر رسمی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحاری) منتشر شد که این تریلر توانست رکورد پر بیننده‌ترین تریلر و تبلیغ بزرگسال یا Red Band در هفته اول انتشار را بشکند. این در حالی است که اخیرا تریلر دیگری از قسمت جدید فیلم Suicide Squad نیز منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار بود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که تریلر دوم این فیلم اکشن کمدی مورد انتظار از دنیای دی سی ممکن است به یکی از سوالات طرفداران پاسخ داده شده باشد.

نقش تایکا وایتیتی در فیلم The Suicide Squad به یکی از رازهای این فیلم تبدیل شده است. در ابتدا بسیاری تصور می‌کردند او صداپیشه شخصیت کینگ شارک است، اما سیلوستر استالونه صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد و پس از آن طرفداران اعتقاد داشتن وایتیتی احتمالا صداپیشه شخصیت استارو است. حالا مشخص شده که وایتیتی احتمالا صداپیشگی نقش استارو را نیز بر عهده ندارد و او درواقع یک نقش کوچک را در فیلم بازی کرده است که می‌تواند نقش مهمی در هویت یکی از شخصیت‌ها داشته باشد.

طبق تریلر جدید فیلم The Suicide Squad که Rebellion نام داشت، در یک تصویر شاهد سلول شخصیت رتکچر 2 هستیم که یک تصویر در روی دیوار سلول او قابل مشاهده است که می‌توان دانیلا ملچیور را درکنار یک شخص دیگر مشاهده کرد که شباهت بسیار زیادی به تایکا وایتیتی دارد و این می‌تواند به این معنی باشد که وایتیتی احتمالا نقش پدر یا شخصی نزدیک به ملچیور مثل رتکچر اصلی را بازی کرده است:

سلول دانیلا ملچیور در نقش رتکچر 2 در فیلم The Suicide Squad

اگر این موضوع درست باشد، به‌نظر می‌رسد که وایتیتی نقش شکارچی موش اصلی یعنی اوتیس فلانیگان را بر عهده داشته و به نحوی اتفاقی باعث می‌شود تا رتکچر دیگری راهش را ادامه دهد. البته هنوز این موضوع تایید نشده است و باید تا زمان تایید نهایی آن صبر کنیم. فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max به مدت یک ماه نیز منتشر شود


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده