نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۲

اولین تریلر فیلم The Suicide Squad منتشر شد؛ کمدی و اکشنی جذاب از دنیای دی سی

همان‌طور که شب گذشته وعده داده شده بود، امروز سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم The Suicide Squad منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحاری) منتشر شده است. همان‌طور که شب گذشته وعده داده شد، امروز اولین تریلر قسمت جدید فیلم Suicide Squad توسط برادران وارنر منتشر شده که در آن شاهد یک تریلر با صحنه‌های کمدی، اکشن و بسیار خشن متعدد هستیم. در طول تریلر شاهد تشکیل گروه جوخه انتحاری برای انجام یک مأموریت مرگبار هستیم که قرار است با موجودی شبیه به یک ستاره مواجه شوند که ظاهرا توانایی کنترل افراد مختلف را دارد.

اولین تریلر فیلم The Suicide Squad وعده یک فیلم اکشن با درجه سنی بزرگسال را می‌دهد و از آنجایی که به‌خاطر برخی از صحنه‌ها امکان آپلود تریلر نیست، شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Suicide Squad را در صفحه رسمی برادران وارنر در یوتیوب تماشا کنید.

جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده داشته است. همچنین مشخص شد سیلوستر استالونه صداپیشگی شخصیت کینگ شارک را بر عهده دارد. علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر اولین پوسترهای رسمی قسمت جدید فیلم Suicide Squad را نیز منتشر کرده که در اولین پوستر شاهد ارجاعی به فیلم‌های دوران جنگ ویتنام هستیم و در پوستری دیگر ارجاعی به شخصیت شرور فیلم دارد:

ارجاع به فیلم های جنگ ویتنام در پوستر جدید فیلم The Suicide Squad

اولین پوستر رسمی فیلم The Suicide Squad

علاوه‌بر این دو پوستر، برادران وارنر پوسترهای بیشتری از فیلم The Suicide Squad را نیز منتشر کرده است که تمرکز این پوستر روی شخصیت‌های این فیلم ابرقهرمانی از دنیای دی سی است که در این ۱۲ پوستر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون هارلی کویین، کینگ شارک، کاپیتان بومرنگ، ریک فلگ، پیسمیکر، بلاد‌اسپرت، ویزل، رتکچر، ساوانت، آماندا والر،‌ تینکر و پولکا-دات من هستیم:

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max به مدت یک ماه نیز منتشر شود


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده