نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۲

مشخص شدن نقش سیلوستر استالونه در فیلم The Suicide Squad

جیمز گان رسما تایید کرد که سیلوستر استالونه صداپیشگی شخصیت کینگ شارک را در فیلم The Suicide Squad بر عهده دارد.

روز گذشته بود که بالاخره اولین تریلر رسمی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحاری) منتشر شد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد، اما یکی از سوالاتی که طرفداران داشتند، نقش سیلوستر استالونه در این فیلم اکشن کمدی و ابرقهرمانی از دنیای دی سی بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نقش این بازیگر در قسمت جدید فیلم Suicide Squad مشخص شده است. جیمز گان در توییتر شخصی خود تایید کرد که استالونه صداپیشگی کینگ شارک را در فیلم The Suicide Squad بر عهده دارد.

سیلوستر استالونه در نسخه سیاه و سفید رمبو

کینگ شارک یکی از شخصیت‌هایی بود که صداپیشه آن اعلام نشده بود و حالا مشخص شده که استالونه صداپیشگی آن را بر عهده دارد که پیش از این بسیاری تصویر می‌کردند که این نقش بر عهده تایکا وایتیتی خواهد بود. از کینگ شارک به‌عنوان یکی از ستارگان اولین تریلر فیلم The Suicide Squad یاد می‌شود و حالا بسیاری تصور می‌کنند وایتیتی وظیفه صداپیشگی شخصیت استارو را بر عهده دارد که شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم است. البته استالونه تنها صداپیشگی کینگ شارک را بر عهده دارد و وظیفه موشن کپچر این شخصیت بر عهده استیو ایجی بوده است.

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max به مدت یک ماه نیز منتشر شودجیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده داشته است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده