نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۴

رکوردشکنی اولین تریلر فیلم The Suicide Squad ؛ شکستن رکورد مورتال کامبت

فیلم The Suicide Squad موفق شد تا با عبور از اولین تریلر فیلم Mortal Kombat، رکورد پر بیننده‌ترین تریلر و تبلیغ بزرگسال یا Red Band در هفته اول انتشار را بشکند.

مدتی پیش بود که بالاخره اولین تریلر رسمی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحاری) منتشر شد که این تریلر توانست مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار بگیرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر قسمت جدید فیلم Suicide Squad یک رکورد نیز شکسته است. جیمز گان، کارگردان و نویسنده این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که اولین تریلر فیلم The Suicide Squad در اولین هفته انتشارش بیش از ۱۵۰ میلیون بار تماشا شده است.

بدین ترتیب اولین تریلر فیلم The Suicide Squad موفق شد تا رکورد پر بیننده‌ترین تریلر و تبلیغ بزرگسال یا Red Band در هفته اول انتشار را بشکند که تا پیش از این در اختیار اولین تریلر فیلم Mortal Kombat بوده است که در اولین هفته انتشارش بیش از ۱۱۶ میلیون بار تماشا شده بود. لازم به توضیح است که این رکورد شامل تعداد تماشا ازطریق یوتیوب، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی بوده است. 

کینگ شارک در حال خواندن یک کتاب برعکس در فیلم The Suicide Squad

جیمز گان نیز در توییتر از تمامی کسانی که به تماشا اولین تریلر فیلم The Suicide Squad پرداخته و از آن حمایت کردند، تشکر و قدردانی کرده است. این در حالی است که اخیرا تریلر دیگری از قسمت جدید فیلم Suicide Squad نیز منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است. این تریلر درواقع نسخه Green Band تریلر فیلم The Suicide Squad بوده که برای نمایش در سالن‌های سینما آماده شده است.

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max به مدت یک ماه نیز منتشر شود


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده