// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۸

اولین تریلر فیلم Mortal Kombat

فیلم Mortal Kombat کمتر از ۶۰ روز دیگر در سینماها و شبکه HBO Max اکران می‌شود. استودیوهای برادران وارنر بالاخره نخستین تریلر این فیلم اقتباس‌شده از روی سری بازی مورتال کامبت را پخش کرد.

جو تسلیم در نقش ساب زیرو در پوستر فیلم Mortal Kombat

شبکه HBO Max در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) فیلم جدید مورتال کامبت را پخش می‌کند؛ فیلمی اکشن و خشن با درجه‌ی سنی بزرگ‌سال که اکثر اعضای تیم ساخت و بازیگری آن را افراد نه‌چندان معروف تشکیل دادند تا بودجه‌ی تولید حدودا ۵۰ میلیون دلار باشد. اثر جدید استودیوهای برادران وارنر همزمان با آغاز پخش در شبکه HBO Max در سالن‌های سینما هم اکران می‌شود. زیرا بخشی از برنامه‌ی گسترده‌ی شرکت برای اکران سینمایی و خانگی همزمان فیلم‌های خود در سال ۲۰۲۱ میلادی است.

سازندگان قول داده‌اند که حتی از نمایش فیتالیتی‌های خونین و به‌خصوص مجموعه بازی Mortal Kombat در این فیلم جدید غافل نشوند. این وسط باید گفت که معروف‌ترین فرد حاضر در پروسه‌ی تولید فیلم مورتال کامبت شخصی نیست جز جیمز وان که وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم اکشن بزرگ‌سالانه را برعهده دارد.

اسکورپیون و شعله های آتش در پیرامون او داخل فیلم مورتال کمبت با درجه سنی بزرگسال

اسکورپیون با بازی هیرویوکی سانادا، جکس بریگز با نقش‌آفرینی مکاد بروکس، رایدن با اجرای تادانوبو آسانو، لو کنگ با بازی لودی لین، سونیا بلید با نقش‌آفرینی جسیکا مک‌نامی، شنگ سانگ با اجرای چین هان، کول یانگ با بازی لوئیس تن، کونگ لائو با نقش‌آفرینی مکس هوانگ، میلینا با اجرای سیسی استرینگر، کانو با نقش‌آفرینی جاش لاوسون و ساب-زیرو با با بازی جو تسلیم از جمله شخصیت‌های حاضر در فیلم Mortal Kombat هستند.

تماشا در یوتیوب


منبع YouTube/WB
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده