نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

رکوردشکنی اولین تریلر فیلم Mortal Kombat؛ پر بیننده‌ترین تبلیغ با درجه سنی بزرگسال

اولین تریلر فیلم Mortal Kombat موفق شد تا رکورد پر بیننده‌ترین تریلر و تبلیغ بزرگسال یا Red Band در هفته اول انتشار را بشکند.

هفته گذشته بود که برادران وارنر سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) را منتشر کرد که در آن شاهد تریلری پر از صحنه‌های اکشن، خشن و پر از خون بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این فیلم اکشن که اقتباسی از یک مجموعه بازی مبارزه‌ای بسیار محبوب است، رکوردشکنی کرده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اولین تریلر فیلم Mortal Kombat حدود ۱۱۶ میلیون بار در هفته اول انتشار تماشا شده است تا رکورد پر بیننده‌ترین تریلر و تبلیغ بزرگسال یا Red Band در هفته اول انتشار را تنها در طول ۴ روز بشکند. 

درواقع اولین تریلر فیلم Mortal Kombat موفق شده تا رکورد تریلرهای بزرگسالانه فیلم‌هایی چون فیلم Logan و فیلم Deadpool 2 را پشت سر بگذارد. همچنین اولین تریلر فیلم مورتال کامبت در رتبه ۵۲ ترند یوتیوب و ۲۸ ترند توییتر در بازارهای مختلف قرار گرفته است. جو تسلیم، لودی لین، مکاد بروکس، تادانابو آسانو، جسیکا مک‌نامی، چین هان، هیرویوکی سانادا، جاش لاوسون، سیسی استرنجر، الیزا کادول و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

مرد عصبانی، قدرتمند، مبارز و سیاه پوست در فیلم مورتال کمبت جدید

وظیفه کارگردانی فیلم مورتال کامبت بر عهده سیمون مک کوید و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده گرگ روسو و دیوید کالاهام بوده است و در این فیلم اکشن شاهد حضور جیمز وان به‌عنوان تهیه‌کننده نیز هستیم. لوئیس تن در فیلم مورتال کامبت نقش شخصیتی جدید در مجموعه به‌نام کول یانگ را بازی می‌کند که ظاهرا تمرکز فیلم نیز روی این شخصیت است. بااین‌حال، شخصیت‌های محبوبی چون سونیا بلید، لیو کانگ، ساب زیرو، اسکورپیون، جکس، کونگ لائو، کانو و شنگ سانگ نیز در فیلم Mortal Kombat حضور دارند. فیلم مورتال کامبت با درجه سنی بزرگسال (R) تولید شده است. 

فیلم Mortal Kombat قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) روی پرده برود و همچنین این فیلم اکشن قرار است در همین روز از شبکه HBO Max نیز منتشر شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده