نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۰

پیوستن یک بازیگر دیگر به فصل سوم سریال The Boys

شبکه آمازون از اضافه شدن یک بازیگر جدید به فصل سوم سریال The Boys خبر داده که ظاهرا قرار است نقش یکی از شخصیت‌های معروف دنیای کمیک آن را بازی کند.

پیش از شروع پخش فصل دوم سریال The Boys (بویز) بود که آمازون از تمدید زودهنگام این سریال محبوب برای فصل سوم خبر داد و در ادامه شاهد مشخص شدن نام قسمت اول فصل سوم این سریال محبوب بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فصل سوم سریال پسران اضافه شده است. کتیا وینتر، بازیگر سریال Blood & Treasure و سریال Sleepy Hollow، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Boys ملحق شده است.

کتیا وینتر

اطلاعاتی از نقش وی در دسترس نیست، اما ددلاین از منابع نزدیک خود شنیده وینتر قرار است در چند قسمت فصل سوم این سریال ابرقهرمانی حضور داشته باشد و او ظاهرا قرار است نقش شخصیتی به‌نام لیتل نینا را بازی کند که از شخصیت‌های معروف کمیک بویز است. او رئیس یک گروه اوباش و مافیایی روسی است که عادت‌های عجیبی دارد و مرگ آن در میان یکی از تکان دهنده‌ترین لحظات کمیک قرار دارد. مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Boys آغاز شده است، اما در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جنسن اکلس، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، کلودیا دومیت و کولبی مینیفی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال The Boys تایید و اعلام شده است. مانند دو فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل سوم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Boys در ۸ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش شود. علاوه‌براین، آمازون در حال ساخت یک اسپین‌آف براساس سریال The Boys (بویز) است که اتفاقات این سریال قرار است در یک کالج جریان داشته باشد توسط سازمان شیطانی Vought (وات) که کنترل گروه هفت را نیز بر عهده دارد، اداره می‌شود که هدف آن آموزش ابرقهرمانان جوان است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده